Side 3 av 3

Legg innLagt inn:14 jan 2007 07:42
av øf
Tore: om man skal kjøpe eks en veteran-bil,ville du da kjøpt en som er stylet,trimmet,banekjørt,omlakket,ombygd(kanskje flere ganger fordi løsninger ikke ble bra nok første gangen BTDT) osv osv ELLER ville du kjøpt en som er dønn orginal med service-hefte? klart det er morro å bygge/trimme bil :D er ikke såå mange år til supra er veteran :)
edit: ikke drit deg ut å si at jeg tar feil.hehe

Legg innLagt inn:14 jan 2007 12:18
av tore 95 tt euro spec
øf skrev:Tore: om man skal kjøpe eks en veteran-bil,ville du da kjøpt en som er stylet,trimmet,banekjørt,omlakket,ombygd(kanskje flere ganger fordi løsninger ikke ble bra nok første gangen BTDT) osv osv ELLER ville du kjøpt en som er dønn orginal med service-hefte? klart det er morro å bygge/trimme bil :D er ikke såå mange år til supra er veteran :)
edit: ikke drit deg ut å si at jeg tar feil.hehe
Ja jeg hadde faktisk kjøpt den som er stylet og trimmet...trenger jo ikke være banekjørt fordi,dessuen så blir faktisk orginale biler kjørt med på bane oxo.Og om bilen hadde vært veteran og ikke en skrue hadde vært byttet på den og bilen hadde trilla 2-300 tusen så hadde jeg nå valgt den som er stelt med og tunet litt ja...

Syntses det lukter litt møkk av deg oxo jeg da :D :D ,diskusjonen er uansett tåpelig,dette kommer det alltid til å være forskjellige meninger om
Man får kjøpe den bilen man selv vil ha :wink:

Legg innLagt inn:14 jan 2007 12:29
av tore 95 tt euro spec
Mr2 Mk2 skrev:
tore 95 tt euro spec skrev:skulle dette noe mere i pris en en som har trilla 100 tusen km som det ikke er rørt en skrue på???HÆÆ :wink:
Nei for det har jeg aldri sagt :roll:
beerba skrev:man må huske på att det man får med å bruke penger på trimming/styling, får man igjen når man bruker bilen, det er iallefall MIN mening.(MORRO kan også måles i penger) 8)
Det er jeg fullstendig enig i,men det var ikke det jeg sa...Men det du sier er helt sant,og er også derfor jeg har brukt mer penger på min bil nå,enn hva jeg kjøpte den for :shock: Og det er er ett faktum at det er dårlig butikk, men det er ikke for pengene sin del jeg gjør det. Og kommer ikke til å selge, da jeg ikke får igjen 1/3del av hva som er lagt ut, det er en realitet.
Nei nei, what ever!!
det diskusjonen startet med hva var det som holdt seg best i pris av en som er tunet mot en som er orginal...

Klart den som er orginal hloder seg best i pris :lol:
De som er trimmet må man jo nesten betale for å få solgt :D
BLA BLA BLA..... :roll:
Bil er uansett skjelden noe god butikk!! :wink:

Legg innLagt inn:15 jan 2007 20:06
av Tevosupra
Bil er en stor utgift. Mann taper penger på HOBBY.

Men at en venstre styrt er mer verd enn en høyrestyrt.. det er det dummeste jg hører. :)

Her er det spørs hva mann er ute etter..
Det er hvilken stand/utsyr det er på bilen som teller.

Legg innLagt inn:15 jan 2007 20:35
av Zupra
Tevosupra skrev:Bil er en stor utgift. Mann taper penger på HOBBY.

Men at en venstre styrt er mer verd enn en høyrestyrt.. det er det dummeste jg hører. :)

Her er det spørs hva mann er ute etter..
Det er hvilken stand/utsyr det er på bilen som teller.
Forskjellen pris messig på en høyrestyrt og en venstre styrt er jo avgiftene ergo er den dyrere, betyr ikke at den er mer verdt ( for det er den jo ikke) Men uansett hvordan man ser på det så er jo og trimme bil og kaste penger ut av vinduet, men på en annen side så får man jo masse morro igjen for pengene. Og man bruker jo masse penger på annet tull uansett. Og jeg har no bare fått tildelt et liv tror jeg?, og jeg har no tenkt til og ha det artig så lenge det varer...!! ( e jo bare penger ikke menneskeliv ) :D :!:

Legg innLagt inn:16 jan 2007 00:30
av Ivar
Zupra skrev:
Tevosupra skrev:Bil er en stor utgift. Mann taper penger på HOBBY.

Men at en venstre styrt er mer verd enn en høyrestyrt.. det er det dummeste jg hører. :)

Her er det spørs hva mann er ute etter..
Det er hvilken stand/utsyr det er på bilen som teller.
Forskjellen pris messig på en høyrestyrt og en venstre styrt er jo avgiftene ergo er den dyrere, betyr ikke at den er mer verdt ( for det er den jo ikke) Men uansett hvordan man ser på det så er jo og trimme bil og kaste penger ut av vinduet, men på en annen side så får man jo masse morro igjen for pengene. Og man bruker jo masse penger på annet tull uansett. Og jeg har no bare fått tildelt et liv tror jeg?, og jeg har no tenkt til og ha det artig så lenge det varer...!! ( e jo bare penger ikke menneskeliv ) :D :!:
Hva faen? Nei nei nei.

En venstrestyrt supra koster mer i utgangspunktet enn en høyrestyrt. Avgiftene er ikke det som gir det store utslaget. Det er innkjøpsprisen på importbilen. Er folk helt blåst her? En LHD-supra er naturligvis mer verdt, siden den koster mer å kjøpe i utlandet, og, ikke minst, er mer etterspurt.

Kan noen fornuftige mennesker snart avslutte denne tråden?

Legg innLagt inn:16 jan 2007 00:31
av sindrejl
Ivar skrev:
Zupra skrev:
Tevosupra skrev:Bil er en stor utgift. Mann taper penger på HOBBY.

Men at en venstre styrt er mer verd enn en høyrestyrt.. det er det dummeste jg hører. :)

Her er det spørs hva mann er ute etter..
Det er hvilken stand/utsyr det er på bilen som teller.
Forskjellen pris messig på en høyrestyrt og en venstre styrt er jo avgiftene ergo er den dyrere, betyr ikke at den er mer verdt ( for det er den jo ikke) Men uansett hvordan man ser på det så er jo og trimme bil og kaste penger ut av vinduet, men på en annen side så får man jo masse morro igjen for pengene. Og man bruker jo masse penger på annet tull uansett. Og jeg har no bare fått tildelt et liv tror jeg?, og jeg har no tenkt til og ha det artig så lenge det varer...!! ( e jo bare penger ikke menneskeliv ) :D :!:
Hva faen? Nei nei nei.

En venstrestyrt supra koster mer i utgangspunktet enn en høyrestyrt. Avgiftene er ikke det som gir det store utslaget. Det er innkjøpsprisen på importbilen. Er folk helt blåst her? En LHD-supra er naturligvis mer verdt, siden den koster mer å kjøpe i utlandet, og, ikke minst, er mer etterspurt.

Kan noen fornuftige mennesker snart avslutte denne tråden?
ja.. du gjorde vel det nå? ;)

Legg innLagt inn:16 jan 2007 09:08
av Tevosupra
Zupra skrev:
Tevosupra skrev:Bil er en stor utgift. Mann taper penger på HOBBY.

Men at en venstre styrt er mer verd enn en høyrestyrt.. det er det dummeste jg hører. :)

Her er det spørs hva mann er ute etter..
Det er hvilken stand/utsyr det er på bilen som teller.
Forskjellen pris messig på en høyrestyrt og en venstre styrt er jo avgiftene ergo er den dyrere, betyr ikke at den er mer verdt ( for det er den jo ikke) Men uansett hvordan man ser på det så er jo og trimme bil og kaste penger ut av vinduet, men på en annen side så får man jo masse morro igjen for pengene. Og man bruker jo masse penger på annet tull uansett. Og jeg har no bare fått tildelt et liv tror jeg?, og jeg har no tenkt til og ha det artig så lenge det varer...!! ( e jo bare penger ikke menneskeliv ) :D :!:


Er enig med deg her:)

Legg innLagt inn:16 jan 2007 10:15
av sindrejl
la oss se det på en annen måte da, en s2000 som koster like mye i produksjon som en god sølvgrå stasjonsvogn, men stasjonsvogna blir kostende 200.000 mindre pga avgifter. Altså når man da har en s2000 og skal selge så kan ikke noen komme å si at den ikke er verdt mer enn stv'en, for avgiftene gjør jo nettopp at den er det! den er verdt mer da den var dyrere i innkjøp :)

Dessuten er avgiftene på ldh og rhd akkurat de samme :)