Noe sånt ble det.... Og hverken GReddy skjørtene eller Border fronten rettferdiggjøres på bilder!

Magne skrev:Nydelig bil!
jan-erik skrev:Ble veldig bra! Skulle nok hatt meg en MKII i tillegg til min, og en MK1 også da.
jan-erik skrev:En gjennomført prosjekt. Kanskje den burde vært 2 cm lavere foran for å være perfekt.Hehe ja, og det kommer
jan-erik skrev:Gleder meg til å se den på bane.Hehe jeg også
Arne rebel skrev:Hvem skulle tro dette var den sorte bilen med røde detaljer (vinduspusser, srteamer etc) som jeg så første gangen på RudskogenHehe nei si det, har vel vært stort sett "in progress" helt siden den gang
Arne rebel skrev: En virkelig gjenomført doning......
Neemi skrev:NydeligThanks![]()
Neemi skrev:Gleder meg til å se den live igjen.Skal bli bra det, gleder meg til å få kjørt fra meg litt på bane
Neemi skrev:Blir det noen tur på ACR med den?Blir nok ikke det gitt, er litt for mangen KM på telleren det
mr2cato skrev:vanvittig flott og gjennomført bil Jostein.Thanks
Christian skrev:Den har blitt flott ja!Hehe skal nok få svidd litt gummi, men blir psykisk nedbrutt om noe går gale nå altså
Men du så jo ut som om du hadde funnet formen på Dagali i sommer, pass på at du ikke pingler ut nå
Christian skrev:Ja, den tåler tydeligvis alt jeg kaster etter denDette er jeg ekstremt nøye på,Håper jeg har en grei oppskrift på lang levetid på motoren.![]()
Det som er viktig er egentlig å være sikker på at motoren har nok olje, riktig tenning og at den får gå seg god og varm før man begynner å trøkke på