TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prosjekt 3SGTE++ (Mr2 Mk2)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#226086  av Mr2 Mk2

Noe sånt ble det.... Og hverken GReddy skjørtene eller Border fronten rettferdiggjøres på bilder!
Vedlegg
tn_DSCF0845.JPG
tn_DSCF0845.JPG (462.52 kiB) Vist 753 ganger
tn_DSCF0838.JPG
tn_DSCF0838.JPG (461.76 kiB) Vist 730 ganger
tn_DSCF0810.JPG
tn_DSCF0810.JPG (508.17 kiB) Vist 743 ganger
tn_DSCF0807.JPG
tn_DSCF0807.JPG (533.04 kiB) Vist 737 ganger
tn_DSCF0767.JPG
tn_DSCF0767.JPG (363.51 kiB) Vist 770 ganger

#226097  av Magne

Nydelig bil! :D

#226099  av jan-erik

Ble veldig bra! Skulle nok hatt meg en MKII i tillegg til min, og en MK1 også da.

En gjennomført prosjekt. Kanskje den burde vært 2 cm lavere foran for å være perfekt. Gleder meg til å se den på bane.

#226101  av Mr2 Mk2

Magne skrev:Nydelig bil! :D
:oops:
jan-erik skrev:Ble veldig bra! Skulle nok hatt meg en MKII i tillegg til min, og en MK1 også da.
:)
jan-erik skrev:En gjennomført prosjekt. Kanskje den burde vært 2 cm lavere foran for å være perfekt.
Hehe ja, og det kommer ;) er Tein som sliter med levering, skulle vært her andre uken i januar, men er lovet det igjen neste uke... :) Står originale fjærer på nå, da de gamle TTE fjærene er solgt.
jan-erik skrev:Gleder meg til å se den på bane.
Hehe jeg også ;)

#226139  av Arne rebel

Hvem skulle tro dette var den sorte bilen med røde detaljer (vinduspusser, srteamer etc) som jeg så første gangen på Rudskogen :) En virkelig gjenomført doning......

#226146  av Mr2 Mk2

Arne rebel skrev:Hvem skulle tro dette var den sorte bilen med røde detaljer (vinduspusser, srteamer etc) som jeg så første gangen på Rudskogen :)
Hehe nei si det, har vel vært stort sett "in progress" helt siden den gang :o
Arne rebel skrev: En virkelig gjenomført doning......
:oops:

Når jeg omsider blir "ferdig" så ender det vel med at jeg ikke tør å bruke bilen ;) :? Det er fortsatt mye dill som gjenstår, og det hjelper ikke når man ALDRI blir fornøyd :roll:

#226197  av Neemi

Nydelig :)
Gleder meg til å se den live igjen.
Blir det noen tur på ACR med den?

#226302  av mr2cato

vanvittig flott og gjennomført bil Jostein. :shock:

#226323  av Mr2 Mk2

Neemi skrev:Nydelig :)
Thanks Bilde
Neemi skrev:Gleder meg til å se den live igjen.
Skal bli bra det, gleder meg til å få kjørt fra meg litt på bane ;)
Neemi skrev:Blir det noen tur på ACR med den?
Blir nok ikke det gitt, er litt for mangen KM på telleren det ;) Og jeg tenker at på en så lang tur så mååå bare noe gå gale :wink: Får ta det igjen satser på Christian klarer å fikse til noe på dagali i år også :?
mr2cato skrev:vanvittig flott og gjennomført bil Jostein. :shock:
Thanks Bilde

Har fått brukt noen kroner og gjort litt idag også....
Sist redigert av Mr2 Mk2 den 05 mar 2007 22:31, redigert 3 ganger totalt.

#226324  av Christian

Den har blitt flott ja!

Men du så jo ut som om du hadde funnet formen på Dagali i sommer, pass på at du ikke pingler ut nå :wink:

#226330  av Mr2 Mk2

Christian skrev:Den har blitt flott ja!

Men du så jo ut som om du hadde funnet formen på Dagali i sommer, pass på at du ikke pingler ut nå :wink:
Hehe skal nok få svidd litt gummi, men blir psykisk nedbrutt om noe går gale nå altså :!: Virker som om du har vært heldig med den motoren du kjøpte hvertfall :)

#226336  av jumbo

Mr2 Mk2 skrev:Hehe skal nok få svidd litt gummi
Veldig veldig lite problemer med å tro på det :lol:

#226343  av Christian

Ja, den tåler tydeligvis alt jeg kaster etter den :lol:

Det som er viktig er egentlig å være sikker på at motoren har nok olje, riktig tenning og at den får gå seg god og varm før man begynner å trøkke på :!:

#226344  av Mr2 Mk2

Christian skrev:Ja, den tåler tydeligvis alt jeg kaster etter den :lol:

Det som er viktig er egentlig å være sikker på at motoren har nok olje, riktig tenning og at den får gå seg god og varm før man begynner å trøkke på :!:
Dette er jeg ekstremt nøye på,Håper jeg har en grei oppskrift på lang levetid på motoren.

#227173  av MR2WideBody

Brukte du originale setefestene til de nye setene dine? Eller ordnet du nye rammer?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9