Side 3 av 3
Legg innLagt inn:26 feb 2007 23:02
av sx-4-ever
Good

Hva må til for at den skal tåle 700 da ?
Legg innLagt inn:04 mar 2007 23:38
av demon
sx-4-ever tegnet en sånn fin tegning av rail'en vår. er det noen som kan svare på om det faktisk er mulig å bruke den porten som er mellom dyse 1 og 2 til retur ser det faktsik er slik på org fuel rail men det er en stemme i hodet mitt som forteller meg at retur SKAL være på midten av rail'en.

hehe
Legg innLagt inn:05 mar 2007 00:30
av sx-4-ever
Skal ikke ha noe og si om den er i en av endene vil jeg tro.
Legg innLagt inn:05 mar 2007 22:39
av sx-4-ever
Hvor mye effekt kan jeg kjøre på 630cc Siemens dyser til MKIV'n ?
Info :
Static Flow Rate: 60 lb/hr @ 43.5PSI (300kPa) = 630cc/hr (sold as 65lb/hr by some vendors)
Coil Resistance: 12 Ohms / High Impedance / High-Z (No ECM driver modifications required)
Gain: 0.11ms/mg, Offset: 0.055ms, Turn on time: 1.14ms @ 14VDC, Turn off time: 0.85ms @ 600KPa
Legg innLagt inn:06 mar 2007 00:06
av TOYPARTS
sx-4-ever skrev:Hvor mye effekt kan jeg kjøre på 630cc Siemens dyser til MKIV'n ?
Info :
Static Flow Rate: 60 lb/hr @ 43.5PSI (300kPa) = 630cc/hr (sold as 65lb/hr by some vendors)
Coil Resistance: 12 Ohms / High Impedance / High-Z (No ECM driver modifications required)
Gain: 0.11ms/mg, Offset: 0.055ms, Turn on time: 1.14ms @ 14VDC, Turn off time: 0.85ms @ 600KPa
680hk på 90%
Legg innLagt inn:06 mar 2007 16:30
av sx-4-ever
så 800cc dyser passer bra for meg da ? Vis jeg finner høy ohm's 800 dyser da ..