castman skrev:Kjempe fin bil og meget bra felg valg
Mange eika blir utrolig pent på gt4`er.. 
Men ville nok vurdert ytre lakkering siden den er en smule falmet i lakken. Så slipper du å polere konstant for at den skal se sånn tårlig grei ut..
Så lurte jeg på hvor mye den reprasjonen kom på?? var det ikke vannpumpe som var gåen og det var vel kanskje tid for registerreim skifte + stramehjulet.. ??
Var nemlig i arndal og tok en titt på den.. men turte ikke å by siden jeg ikke hadde peil på hva slags pris denne reprasjonen ville komme på og litt sånt 
Har fått bilen proffrubbet, så den ser faktisk helt nylakkert ut i lakken, og har veldig flott dybde! Så den trenger nok kun en polering en gang pr andre måned for og holde seg pen!
Jeg jobber delvis på Toyota, så den reprasjonen er ikke noe problem. Jeg har ikke gjordt detenda, da bilen kun har rullet 50000 km siden sist. Venter heller litt, og tar ned motorn og skifter clutch og reg. reim samtidig, samt går over motorn skikkelig mens den er ute.
Men normalpris på en slik reprasjon vil nok ligge rundt en 5000,- med deler omtrent.
Vannpumpen er ikke gåen, men den pleier man og skifte ved reg. reim skifte. Den lyden man høærer, er el-pumpa til den vannavkjøte intercoolern. Den yter som den skal, men lager en del mere lyd. Tror fullpris på denne blir omtrent 2500,- Har ikke bestilt ny, da jeg tenkte og vente til motorn skal ned og heller ta alt samtidig. Er ikke noe problem og kjøre med.
Sender med ett par bilder av lakken slik den er nå.. Har dessverre bare 15'' orginalfelgene på inntil 18'' dukker opp