TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• endelig turbo

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#32623  av MRQuoc

verksted prisene varierer jo fra 500+moms og oppover ?!
og deretter må du nok til spesielle verksted for at de i det hele tatt gidder å gjøre slikt.. karroseriverksted er det veldig få av i norge , samt at de som driver med det jobber for at normale biler skal bli hel igjen :wink: ..
du kan .. kanskje finne en som gidder å bruke tid på deg .. men det blir sikkert like dyrt :] .. de bryr seg som regel kun om penger .. forsikringspenger ? :p

#32625  av Goose

kjøp deg reparasjonsmanualen og fiks ting selv, sitter du fast så poster du dette her på forumet og vi hjelper garantert! 8)

#32626  av MRQuoc

Goose skrev:kjøp deg reparasjonsmanualen og fiks ting selv, sitter du fast så poster du dette her på forumet og vi hjelper garantert! 8)
slapp av .. i got it 8) .. men dette var jo egentlig karroserimodifisering jeg refererte til ^,^

#32694  av Per-Ø

sexten skrev:hehe. alt for mye jobb for meg altså :) (jeg har ikke så veldig mye peiling på bil og mekking). Hvor mye tror dere at et verksted skal ha for denne jobben ca.? Er spoileren inkludert i det kiy'et til 14000.-? Takk for svarene forresten
Du må nok regne med melom 20000- 30000 kr for å få et verksted til å montere å gjøre grunnarbeidet. Det er jo riktig at de viser glimt av monteringen i high octane 2 filmen det kan se lettere ut enn det egentlig er. Topstyling har dette kittet til 17000 hvis du skule vere så heldig å få kontakt med dem. En annen ting er at bilen bør stå inne om vinteren etter den har blitt byggd om, noe alle biler burde.

#32725  av Dont_Panic

lett?? synes det så klønete ut å få bra jeg, poppnagle fast skjermene og legge glassfiber og hele greie, skal mye til å få det helt prefekt da, mye pussing og greier, og har vel lettt for å begynne ruste i naglinga om det ikke gjøres ordentlig?
jaja, skal jeg ha kit blir det ikke så extremt :)

#32743  av Per-Ø

brukte ikke poppnagler jeg bare limte med duramix å støpte overgangene med glassfiber det har holdt seg bra det far ikke sprekt en eneste plass. Jeg brukte 14 dager på montering og alt grunnarbeid ble jo noen lange dager da.

#35109  av Per-Ø

Da var motoren i hus, så ganske bra ut må gå mere over den i morgen. Håper det blir bart snart så jeg får tatt eu kontroll. Da er det bare å få satt i god motoren

#35111  av Christian

Gratulerer med motor da, håper skjemaene er forståelige :wink:

#36993  av Per-Ø

fikk tatt bilde av motoren i dag har fot byta reg.rem slanger +noe anet småteri.
Vedlegg
000_0298.JPG
000_0298.JPG (78.89 kiB) Vist 1363 ganger

#37000  av CelicaTurbo

en 3. gen motor ja :) NÃ¥r kommer denne i bilen da?

#37056  av erling

Per-Ø skrev:fikk tatt bilde av motoren i dag har fot byta reg.rem slanger +noe anet småteri.
Ser der ja. Ser jo ut som den har fått litt sweet love og den! :P Ser bra ut. :)

#37094  av Per-Ø

Skal bare på eu kontroll først vill vente til tærlen i veien har gått skal begyne på motorbytte samme dagen den er godkjent

#38009  av erling

Ble bare litt nysgjerrig på en liten ting Per Øyvind, i teksten på "eiersiden din" så jeg:
Felger: Rh 8.5x18 forran, 9.5x18 bak. MÃ¥ bredde felgene bak 2.5cm.
Skal du ha 12x18 bak? :?: :D:D

#38024  av Speeder

erling skrev:Ble bare litt nysgjerrig på en liten ting Per Øyvind, i teksten på "eiersiden din" så jeg:
Felger: Rh 8.5x18 forran, 9.5x18 bak. MÃ¥ bredde felgene bak 2.5cm.
Skal du ha 12x18 bak? :?: :D:D
nåja... hvis du har 9,5tommer og legger på 2,5cm så skulle det bli farlig nære 10,5tommer det :wink:

#38034  av MR2turbo

så godt ut den motoren der :) så ser det ut til at du kommer til å måtte ha abonement på autosol ;) hehe..