TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• VÃ¥rtreff pÃ¥ Dagali - 16.juni

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#242037  av Christian

Nedenfor veien til hotellet ja, der vi var i fjor og året før :)

#242050  av Magne

aneriks skrev:
jumbo skrev:
Christian skrev:Fest blir det nok om jeg kjenner folket rett :)
Ring Dagali hotell og spør etter pris på hytte/teltplass. Telefon 32093700
Det er hotellet som eier/driver hyttene som ligger nedenfor veien, der vi var i fjor?
du tenker så ikke noen av oss blir lurt i år også :? hehe
Jeg mins å huske du sa det var helt greit å bo slik vi gjorde jeg... hehe :)
Kunne tenkt meg no bedre i år selv jeg...

#242053  av Christian

Ring til hotellet dere. De 2 hyttene de har (der festen ble i fjor) har helt ok plass. Prisen er også grei :)

#242055  av jumbo

aneriks skrev:du tenker så ikke noen av oss blir lurt i år også :? hehe
Spurte fordi jeg ikke visste, men ja er jo en fordel å unngå blemma noen gikk på i fjor ja

#242061  av jumbo

Christian skrev:Ring til hotellet dere. De 2 hyttene de har (der festen ble i fjor) har helt ok plass. Prisen er også grei :)
Jeg booker den ene til megselv og sjåfør (vi som er litt skikkelig har jo selvsagt privatsjåfør hehe), men de er jo rimelig store om jeg husker riktig så blir sikkert plass til flere :wink:

#244339  av tettwatt

Jeg kommer hvis bilen går og dama er velvillig (romantisk helg uka før kanskje?:wink:). Skal prøve å få lurt med meg bose samtidig evnt. Kolonne fra Oslo/Drammensområdet anyone???

#244445  av jumbo

Da har jeg hvertfall booka den ene av de to store hyttene til Dagali Hotell.

Sikkert en god ide om noen andre grabber den andre hytta så den ikke blir utleid til andre (selv om pågangen sikkert ikke er aller størst midt i juni hehe)

Christian, noen planer om litt grillopplegg etc denne gangen også?

Ang. kolonne... jeg skal oppover fra Kongsberg hvertfall, men kommer nok til å satse på å starte rimelig tidlig... kan jo ikke kaste bort noe som helst tid på dagali når jeg ikke kan kjøre bil til daglig hehe :D :lol:

#244463  av Nils

Da har jeg booket den andre hytta.

Hvem skal kjøre fra Stavanger? Kolonne ?

#244466  av aneriks

jumbo skrev: Ang. kolonne... jeg skal oppover fra Kongsberg hvertfall, men kommer nok til å satse på å starte rimelig tidlig... kan jo ikke kaste bort noe som helst tid på dagali når jeg ikke kan kjøre bil til daglig hehe :D :lol:
kjører du lørdag morgen? når da i såfall kansje vi kunne tatt følle fra kongsberg

#244473  av jumbo

aneriks skrev:
jumbo skrev: Ang. kolonne... jeg skal oppover fra Kongsberg hvertfall, men kommer nok til å satse på å starte rimelig tidlig... kan jo ikke kaste bort noe som helst tid på dagali når jeg ikke kan kjøre bil til daglig hehe :D :lol:
kjører du lørdag morgen? når da i såfall kansje vi kunne tatt følle fra kongsberg
Regner med å reise fra Kongsberg rundt 7-8 tida engang... kommer litt an på når Christian har tenkt å starte dagen der oppe..

#244481  av tettwatt

Kort spørsmål:

Jeg har et par kamerater som også kunne tenke seg å være med oppover og ba meg høre, men de kjører biler fra feil verdensdel (aka tyske brakker, S4 og kadett c med bur)... Hvordan er stemningen på det???

#244496  av aneriks

tettwatt skrev:Kort spørsmål:

Jeg har et par kamerater som også kunne tenke seg å være med oppover og ba meg høre, men de kjører biler fra feil verdensdel (aka tyske brakker, S4 og kadett c med bur)... Hvordan er stemningen på det???
det har ikke vært noe problem tidligere, men christian må vel nesten få svare på det...

#244544  av Christian

Jeg er åpen for at andre biler også stiller, er langt unna grensen for max oppmøte uansett :wink:

Kjøring starter i 9-10 tiden og varer til 17.00. Skal lage en oversikt i den første posten :oops:

Grilling/overnatting og alt som ikke skjer på flyplassen har jeg ikke no opplegg på. Dette er fordi at folk med hytter på hallandstunet har en tendens til å bli sittende der etter banekjøringa :wink:
Men det pleier uansett å ordne seg greit.

#244572  av Tommy R

Noen som vil gi en gammel Sierra litt konkuranse kanskje?!? :D
Stiller med dekker og mye kjøleveske :wink:

#244577  av KonG_PeR

trenger en liten oppsummering her:
- Er det kjøring både lørdag og søndag?
- Kan jeg betale ved oppmøte?
- Tenker på å sove over i telt.. Er vell fullt mulig det?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8