TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sindrejl's Mr2 Mk2

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#247618  av paalw

sindrejl skrev:ellers merker jeg at den berømte "mr2-slegga" er fysisk umulig med disse dekka.. får ikke ut ræva om jeg så blodtvinger bilen nesten :P Leka litt idag på vått føre og da spant bare ene dekket, så... lsd - here I come.
hvordan dekk har du? Det er det samme med min. Kanskje det går hvis man entrer en rundkjøring i 100, men det har jeg ikke testet enda:)

Men på vått slipper den ganske greit hvis jeg gir på. Enda dekkene mine skal være suverene på vått føre og er så og si helt nye...

#247619  av mr2cato

jeg har problemer med å få feste på vått føre :twisted:
litt clutch og 2.gir i rundkjøringer er kos :lol:

#247622  av sindrejl

mr2cato skrev:grise fin bil Sindre :twisted:

Men den antennen din må ned :P

Skulle fått deg ei 98 vinge på den også! ;)
oi.. glemte den :D har veeldig lyst på 98 vinge, men er det ikke litt makk med å få den på også? hull som må tettes eller lignende?
Sist redigert av sindrejl den 17 jun 2007 12:55, redigert 1 gang totalt.

#247623  av sindrejl

paalw skrev:
sindrejl skrev:ellers merker jeg at den berømte "mr2-slegga" er fysisk umulig med disse dekka.. får ikke ut ræva om jeg så blodtvinger bilen nesten :P Leka litt idag på vått føre og da spant bare ene dekket, så... lsd - here I come.
hvordan dekk har du? Det er det samme med min. Kanskje det går hvis man entrer en rundkjøring i 100, men det har jeg ikke testet enda:)

Men på vått slipper den ganske greit hvis jeg gir på. Enda dekkene mine skal være suverene på vått føre og er så og si helt nye...
conti et eller annet bak med 245bredde og ss595 foran. sitter som F i vått føre, var overrasket over hvor effektive dem var ..

#247624  av sindrejl

mr2cato skrev:jeg har problemer med å få feste på vått føre :twisted:
litt clutch og 2.gir i rundkjøringer er kos :lol:
:oops: clutchen min er halvt død så tør ikke clutchdumpe for mye :oops:

#247626  av Ivar

sindrejl skrev:

oi.. glemte den :D har veeldig lyst på 98 vinge, men er det ikke litt makk med å få den på også? hull som må tettes eller lignende?
98-vingen går rett på bagasjelokket ditt. Samme hullene og greier.

Angående antenne... s2000-antenne har blitt brukt en del i USA og ser ganske stilig ut. Gjør et søk på mr2oc og se. :)

#247637  av sindrejl

Ivar skrev:
sindrejl skrev:

98-vingen går rett på bagasjelokket ditt. Samme hullene og greier.

Angående antenne... s2000-antenne har blitt brukt en del i USA og ser ganske stilig ut. Gjør et søk på mr2oc og se. :)
hmm vet ikke om jeg liker den s2000 antenna .. lille knerten. Liker at man kan ta den ned for å si det slik :)

#247649  av mr2cato

98 vinga bruker akuratt de samme hullene og ser uendelig mye bedre ut :P
kun på rev 1 og 2 der det må tettes hull! ;)

Bruker ikke radio jeg så jeg har koblet den ut slik at den ikke går opp.
FÃ¥r signal selv om den er utkoblet. (kun motoren er utkoblet)

#247886  av lexusmann

Hva er egentlig forskjell på denne og de eldre versjonene?

#247892  av sindrejl

lexusmann skrev:Hva er egentlig forskjell på denne og de eldre versjonene?
frontleppa er lakkert, fronlyktene er blanke, 3.gen 3sge 170hk, nye baklykter, ny vinge. thats about it tror jeg.. på bildene er den dønn original.

#247902  av chris

lexusmann skrev:Hva er egentlig forskjell på denne og de eldre versjonene?
Mindre rust :P

#247905  av premo

hvor er det best å lete visst en skal finne biler fra sveits egentlig? beklager visst jeg tok opp igjen en gammel tråd her, hadde bare ikke sett bilen din enda :)

går å har lyst på en mr2 til neste sesong visst jeg finner ut at jeg skal være så dum å selge celicaen ;)

#247908  av sindrejl

premo skrev:hvor er det best å lete visst en skal finne biler fra sveits egentlig? beklager visst jeg tok opp igjen en gammel tråd her, hadde bare ikke sett bilen din enda :)

går å har lyst på en mr2 til neste sesong visst jeg finner ut at jeg skal være så dum å selge celicaen ;)
tråden er kliss ny så det er ingen problemer :P jeg tok den gjennom en importør som var så fornøyd med bilen at han skal begynne å ta inn nyere mr2'er på fast basis virka det som.. need4speed.no per christian thaulow. Dette er andre bilen jeg kjøper av den herremannen :)

#247910  av premo

hehe, så ikke på datoer her jeg :) jeg finner ikke mange sider selv med biler fra sveits men det er vel uansett enklest å bruke importører da. bilen min er også fra svits og jeg er fornøyd selv og har hørt fra flere at svits er kanskje den plassen med de mest velholdte bilene. grattis med ny bil hvertfall :) men håper ikke du har sendt supraen til "megastylingshelvetet" da :) håper den nye eieren ser skjønnheten i den.

#247911  av mr2cato

prøv http://www.autoscout.ch og autoscout.de ( kryss av på ganz Europa i Options)