TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2 GTI Prosjekt. Oppdatert 13.08.07

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#257238  av Mr2Even

FelipeMr2 skrev:
Mr2Even skrev:Grunnarbeidet var nok en like stor jobb som lakkeringen (visst ikke mer). Grunnarbeidet er jo utrolig viktig for å få det støkent. Hva pusset du ned bilen med før lakkering?
Grunnarbeidet er det som tar mest tid (særlig når bodykite var fra erebuni) og krever at man er sinnsykt nøye, lakkering er gjort på noen timer, men å pusse ned, sparkle, pusse ned, sparkle, pusse ned osv osv.... d krever tålmodighet og at man er nøye.
hehe... men det er lakkeringa som er morro (synes jeg)

brukte ett veldig spesiellt sandpapir (første gangen jg har prøvd det, men veldig fornøyd)
d var i grovhet 30 micro... aner ikke helt åssen d er i skalan, men var veldig bra og ble ikke igjen noen riper. ellers er det vell 1500 våtpapir man bruker for å matte ned:)

Bilde av sideskjørta, de var ca 2cm for korte. så jeg måtte forlenge de: S
Ja grunnarbeidet er mer enn halve jobben og ja lakkinga er best :P Var skjørtet for kort? hehe det var sikkert skjipt, men det ble jo drit bra når du ble ferdig med det :) Skal vi starte pimp my ride Norway? 8) :lol:

#257248  av GhostRider88

om dere starte pimp my ride Norway så skal jeg besøke dere ;) Kjøper med glede den kommende filmen oxo :P

Men fra spøk til alvor. Du gjør tinga dine veldig bra! Grunnarbeidet er jo som Mr2Even skriver, det viktigeste og det har du gjort utrolig bra ser jeg. Morro å følge med på slike prosjekter som blir utført på en røddig, ordentlig og talentaktig måte ;) Gleder meg til det ferdige resultatet

#257447  av FelipeMr2

Hehe... Pimp my ride Norway hadde vært noe :P

Det er utrolig kult å få så mye bra feedback, kommer nok ikke til å skje så mye mer den neste månden, da jeg jobber lange dager neste uke og så reiser jeg til Thailand i 2uker 8)

Jeg får de nye setene om noen dager, men setter de ikke på før jeg er tilbake igjen.