FelipeMr2 skrev:Ja grunnarbeidet er mer enn halve jobben og ja lakkinga er bestMr2Even skrev:Grunnarbeidet var nok en like stor jobb som lakkeringen (visst ikke mer). Grunnarbeidet er jo utrolig viktig for å få det støkent. Hva pusset du ned bilen med før lakkering?Grunnarbeidet er det som tar mest tid (særlig når bodykite var fra erebuni) og krever at man er sinnsykt nøye, lakkering er gjort på noen timer, men å pusse ned, sparkle, pusse ned, sparkle, pusse ned osv osv.... d krever tålmodighet og at man er nøye.
hehe... men det er lakkeringa som er morro (synes jeg)
brukte ett veldig spesiellt sandpapir (første gangen jg har prøvd det, men veldig fornøyd)
d var i grovhet 30 micro... aner ikke helt åssen d er i skalan, men var veldig bra og ble ikke igjen noen riper. ellers er det vell 1500 våtpapir man bruker for å matte ned:)
Bilde av sideskjørta, de var ca 2cm for korte. så jeg måtte forlenge de: S




Har ikke lengre Mr2 men en Renault Megane.
_____________________
Renault Meagane 98, Hyunday Accent, Yaris Verso, Daihatsu Applause, Rød Mr2 90mod, 95Nissan Sunny, Hvit Mr2 GTI, 73Mini Morris 1300cc m webber forg, Lada Samara, 75Mini Morris .
_____________________
Renault Meagane 98, Hyunday Accent, Yaris Verso, Daihatsu Applause, Rød Mr2 90mod, 95Nissan Sunny, Hvit Mr2 GTI, 73Mini Morris 1300cc m webber forg, Lada Samara, 75Mini Morris .