TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota supra MKIV 1994 SOLGT!

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.

#259267  av KeNsA

milcom skrev:Vurderer serriøst denne bilen:D men er litt skeptisk siden jeg kansje blir kaldt inn i førstegangstjeneste i mars=/ noen som vet hvordan det er med dekking av lån osv?

OT: hva jobber du med på sjøen? hvilken plattform?:)
Forsvaret dekke ikke billån!!

#259290  av soltec

milcom skrev:Vurderer serriøst denne bilen:D men er litt skeptisk siden jeg kansje blir kaldt inn i førstegangstjeneste i mars=/ noen som vet hvordan det er med dekking av lån osv?

OT: hva jobber du med på sjøen? hvilken plattform?:)
He he, nei tror nok ikke forsvaret dekker billån eller lån nei, jobber på deep sea trym odfjell som ass. derrickmann

#259295  av milcom

vet at di kan fryse lån! bare betale rentene osv! men tror det va snakk om at du måtte ha kjøpt bilen minst 6 måneder før elns!
Jeg jobber på statfjord C som korosjonsteknikker;)

#259337  av KeNsA

milcom skrev:vet at di kan fryse lån! bare betale rentene osv! men tror det va snakk om at du måtte ha kjøpt bilen minst 6 måneder før elns!
Jeg jobber på statfjord C som korosjonsteknikker;)
Ikke billån...Huslån kan de fryse til deg! :) vis har har hatt lånet i minst 6mnd...

#259717  av soltec

Bump :D , No er eg endelig kommet hjem fra sjøen så no er det mulig for å få tak i meg og prøvekjøre bilen.

#260122  av soltec

Bilen selges billigere ved hurtig avgjørelse. :cry:

#260293  av iwantsupra

soltec skrev:Bilen selges billigere ved hurtig avgjørelse. :cry:
Hvor billig ? ;P

#260317  av TOYPARTS

hmm hvor billig da?

#260374  av soltec

Har ikke noe trang for å selge den enda, men må være vekke til desember :cry: . men bud kan motas og vurderes.

#260991  av soltec

Celica st185 cs/gt4 kan vurderes som innbyttebil med mellomlegg

#261037  av dca

hold den til etter nyttår og jeg er i jobb igjen og kjøper deN! LETT!!
alt det beste er selvfølgelig tilsalgs mens jeg er i forsn... men som sagt...har du den da kjøper jeg den!

#261764  av soltec

bump :twisted:

#262784  av soltec

Da ser set ut som at supraen blir solgt, men fremdeles til salgs til første mann med penger.

#264317  av dca

er den solgt nå eller??