tja, ta i hardere? Jeg husker ikke om jeg måtte gjøre noe spesielt men jeg husker at den satt utrolig godt fast ja. Jeg hadde en ganske stor rørtang som jeg stilte inn slik at jeg fikk et godt grep om begge håndtakene når jeg strammet, og husk for all del å plassere deg slik at når du skyver på tangen så skyver du slik at tangen griper hardere. Kanskje jeg ikke forklarer så bra, men du skal ikke bruke fingrene til å stramme håndtakene sammen, kroppsvekten din skal utføre det mens du prøver å rotere mutteren på demperen.
Ellers, vær forsiktig så du ikke skader demperen så klart. Sett dempersatsen i skrustikken slik at den klemmer på de to "ørene" hvor de to boltene som holder demperen til hjulnavet går gjennom, men for at de to ørene ikke skal klemmes sammen av skrustikken så sett noe mellom dem, f.eks. en skrallesokkel av tilstrekkelig størrelse.
Ellers, vær forsiktig så du ikke skader demperen så klart. Sett dempersatsen i skrustikken slik at den klemmer på de to "ørene" hvor de to boltene som holder demperen til hjulnavet går gjennom, men for at de to ørene ikke skal klemmes sammen av skrustikken så sett noe mellom dem, f.eks. en skrallesokkel av tilstrekkelig størrelse.
- Kristian - grunnlegger ts-ogn (tidligere mr2-ogn)
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet