Da er alt momoutstyret utenom den siste pedalen montert. Alt var mer eller mindre enkelt å montere. Men må si meg skuffet på litt av momokvaliteten. Terskellistene til som oprinnelig kostet 799,- var av helt forferdelig kvalitet. Jeg gikk ut i fra at det skulle være meget bra til den prisen, men liminga var helt forferdelig. Måtte skru de inn på en fire plasser for at de skulle sitte fast. De datt av med en eneste gang, og hadde det ikke vært for skruene, så hadde alt bare falt av.
Å montere setene var en hard del. Måtte først sveise ei lita ramme under setene først, før jeg så måtte sette skinnene oppå der og ei ny metallstang der igjen for å få det sterkt nok. Men det gikk heldigvis til slutt. Rattet var enkelt, og det samme var girkula og ikke så veldig sjokkerede gulvmattene
Problemene oppstod da det viste seg at det verken fulgte med rett skruer til rattet og ingenting til stolene eller skinnene (oe det egentlig skulle gjøre). Så det var bare å lete febrilsk i kjelleren etter alternativer. Men det ordnet seg til slutt.
Eneste jeg har igjen nå er å kappe girstanga litt. Minner om et lite tårn som rager høyt over alt sammen slik det er per i dag.
Skal prøve å lage noen artikler om hvordan å gjøre de forskjellige tingene litt senere, samt at det kommer bilder av resultatet om ikke lenge.
They say, "Evil prevails when good men fail to act." What they ought to say is, "Evil prevails."
91. Toyota Mr2 2.gen Turbo