Xlr8 skrev:David skrev:du vil aldri få kjøreegenskaper med den bakstillinga der
bygg om til 4link med wattlink, eventuelt panhard nå som du er så godt igang
samma gjelder forstilling, bygg om til ekte A armer, ikke sånn jalla ford forstilling som bruker stab staget for å holde ting på plass
tror jeg ville vert forsiktig med og komentere på den måten der:P tror han har en god ide om hvordan alt skal bli på den bilen etter hvert
vert fall vist han går like nøye tilverks som på alt annet han holder på med..
men for all del skal ikke si meg uenig med de du sa.
blitt noe fremgang?
ånei, prøver bare å gi han tips som han tydligvis ikke har tenkt på sjøl
og du veit tydligvis ikke hva som er problemet med understellet heller
uansett hvor mye støtdempere fjører og eventuelt stab stag du koster på den bilen der vil den være ræva i kjøre ved mindre du gjør noe med både bakstilling og forstillinga
den bakstillinga der er tragisk originalt
bakakselen kan jo bevege seg relativt fritt sidelengs originalt
bruk oppheng som peker rett fram, og få på ett panhard stag så er mye gjort, tru meg du merker forskjell..
koster deg noen timer og noen få kroner,
få tak i ett par ekstra stag av den typen du har nederst så får du 4 like, sveis inn kasser i gulvet ved mindre du har tenkt å ha bakseter
foran kaster du vekk stab staget, bruk ke70 bærearmer, lag en brakett så du får caster stag også, så blir ting mye bedre å kjøre
hjelper ikke med understell til 50tusen hvis ting ikke henger skikkelig på plass..
forresten hjelper det ikke å være nøye hvis ikke arbeidet er utført på den rette måten
spørs om du skal lage raserbil eller seilbåt da.. ditt valg..