TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn VÃ¥rtreff 2008 / ACR Sommertreff vol.1 2008

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#278017  av sindrejl

Tore skrev:Da får vi gratulere Ole (den røde s13 som ligger sidelengs hele treffet) med tittelen "årets video" på snutter.no :D

http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=506607

For de av dere som ikke har hørt Lars som tror han skal dø, må sjekke filmen her:

http://www.snutter.no/app/viewMovie.action?id=11272

Gleder meg til sommeren.... :twisted:
en velfortjent seier den videoen der :P iallefall iforhold til de andre som trodde konkurransen var idol audition ;)

#278035  av Neo

da var rom på meyer bestilt :) ..

en fin video, fortjente og vinne :) ..

#278039  av ArildM

Påmeldt - banekjøring.

Pris på hotellrom? Kanskje en skulle spandere litt mer en Camping&Telt på kroppen i år 8)

#278058  av sindrejl

ArildM skrev:Påmeldt - banekjøring.

Pris på hotellrom? Kanskje en skulle spandere litt mer en Camping&Telt på kroppen i år 8)
synes jeg også du skal gjøre ;) dobbeltrom ligger på 800+ pr natt for begge personer, altså da 400+ pr pers per natt.

#278082  av Tomera

Påmeldt! Blir nok ikke banekjøring for min del, men skal ha bilen utstilt på TS-OGN plassen værtfall :) Vil vi få utdelt samme som i fjor?

#278092  av ST205RR

Tomera skrev:Påmeldt! Blir nok ikke banekjøring for min del, men skal ha bilen utstilt på TS-OGN plassen værtfall :) Vil vi få utdelt samme som i fjor?

er i dialog med sommertreff ang ts-ogn plassering
ikke banekjøring ??

#278100  av Tomera

ST205RR skrev:
Tomera skrev:Påmeldt! Blir nok ikke banekjøring for min del, men skal ha bilen utstilt på TS-OGN plassen værtfall :) Vil vi få utdelt samme som i fjor?

ikke banekjøring ??
hehe, synes det blir for mye biler og styr på Sommertreffet. Men mulig jeg lar meg rive med :)

#278102  av ST205RR

Tomera skrev:
ST205RR skrev:

ikke banekjøring ??
hehe, synes det blir for mye biler og styr på Sommertreffet. Men mulig jeg lar meg rive med :)

Oki, men du er med 31 mai ?

#278104  av Tomera

ST205RR skrev:
Tomera skrev:
ST205RR skrev:
ikke banekjøring ??

Oki, men du er med 31 mai ?
31 mai er jeg med vettu :wink:

#278135  av sindrejl

synes ikke det er så vanskelig å kjøre på sommertreffene, problemet har for stortsett vært på lørdag hvor det har vært for mye show og en liten fisbil av en feiesak :D Men nå har de gjort om programmet mye, så .. kommer vel uansett til å kjøre sålenge det ikke blir gjort om til gatebil ;)
 #280158  av Tomera

Da var jeg påmeldt. Blir nok dessverre kun utstilling for min del. Om det ikke dokker opp banebil før den tid :)
 #280162  av tojo

Tomera skrev:Da var jeg påmeldt. Blir nok dessverre kun utstilling for min del. Om det ikke dokker opp banebil før den tid :)
Supert :D Til nå er 26 Toyota og 7 Lexus påmeldt.Kom igjen meld dere på. :D Dette vil bli en av sommerens store høydare. :D
 #280229  av sindrejl

Tomera skrev:Da var jeg påmeldt. Blir nok dessverre kun utstilling for min del. Om det ikke dokker opp banebil før den tid :)
du har jo st205, tidenes beste banebil til acr bruk :)
 #280288  av Tomera

sindrejl skrev:
du har jo st205, tidenes beste banebil til acr bruk :)
hehe ja vi får se. Mulig jeg lar meg rive med :wink:

Re:

#280528  av kennethx

sindrejl skrev:hotellrom er bestilt :) Fra og med Torsdag kveld
Ditto :D passerer vel trondheim på torsdag ettermiddag...kan vel slå følge oppover da :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11