TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Breie dekk og sporing.

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #280409  av QuiNlan

galx skrev:Jeg for min del har ingen problemer med å akseptere at Lex'n ikke er den mest enestående vinterbilen, bilen bør ikke brukes til rally og hassardkjøring på vinteren :twisted: Da får man som regel igjen for det.. :oops: :?

Jeg ser heller frem til tørre veier, sol og mer varme ! Det er da IS'n er i sitt ESS.
Dette er jeg ikke enig i :D Det er ufattelig deilig å kjøre den på vinterføre faktisk, synes jeg ihvertfall. At litt morro kan koste en del må man bare ta til etteretning :) Men, jeg som deg gleder meg noe helt vanvittig til sommeren, med fint vær, varmt, skikkelige sommerdekk osv osv..
 #280454  av galx

QuiNlan skrev:
galx skrev:Jeg for min del har ingen problemer med å akseptere at Lex'n ikke er den mest enestående vinterbilen, bilen bør ikke brukes til rally og hassardkjøring på vinteren :twisted: Da får man som regel igjen for det.. :oops: :?

Jeg ser heller frem til tørre veier, sol og mer varme ! Det er da IS'n er i sitt ESS.
Dette er jeg ikke enig i :D Det er ufattelig deilig å kjøre den på vinterføre faktisk, synes jeg ihvertfall. At litt morro kan koste en del må man bare ta til etteretning :) Men, jeg som deg gleder meg noe helt vanvittig til sommeren, med fint vær, varmt, skikkelige sommerdekk osv osv..

Lov til å være uenig :) :) Men - smaken er som baken. På et generelt grunnlag mener jeg at Lex'en bør man heller ta godt vare på istedet for å utsette bilen for det overnevnte du siterer fra (bilen bør ikke brukes til rally og hassardkjøring på vinteren..) , da har man ikke bilen lenge.. Tro meg, jeg har prøvd det meste når det gjelder dette. Det kan fort ende med helt andre ting enn småskader.... 8)

Vinterveier i nord = ikke det samme som i sør..