Da var det på tide med en liten oppdatering, har jo tross alt fått gjort litt siden fredagen
Bare advarer på forhånd om masse bilder
bose skrev:Sleng ut bilde da!
har ikke sett gjøre no form for arbeid på lenge! 
Kommer her
mr2pondus skrev:
Jeg får slik en fornemmelse av Knoll og tott,når jeg hører om deres arbeidsmetoder.
PÃ¥ grensen til De to gode naboene,faktisk 
Enjoy, her har vi tatt det hele enda lenger

som sagt, prøver først og tenker etterpå, hvilket gjerne resulterer i sitatet "Å faen..."
ErikG skrev:Hehe ja var noe med banning;) Hele regla kom sikkert kjenner jeg deg rett.
Jepp hele regla og en god del nye artige varianter som fint ble arkivert i mitt hode under avdelingen kjekt å ha på lager for idioter... Må jo kunne banne til meg selv i blant
Vi begynner "pent og rolig" i kjent stil med å få av kalippere og spindler med slegga
Det ble jo tomt i hvert fall
For så å ta en liten friskluftspause i beste stil med brodern, bamse og tom erik
Takk for hjelpa tom erik(bose)
Bamse(junkern) som skrur litt lett under bilen
Frem med fetteren til slegga som vi også er god venn med, klemmer litt på noen AC rør som var i veien, skal jo ikke ha klima på mr2n
Før jeg satte i gang med vinkelslipern
Fram med slegga igjen
Og vips var motoren ute
Legg merke til redningsvesten som sørger for at motoren vil flyte ved en eventuell storflom samt den generelle innsatsen fra alle gutta samtidig
Ned på pall for å få av girkassa og bytte stroppfeste for å motoren opp på stativ/motorbukk
Av med kassa
SÃ¥ av med clutch og svinghjul
Så fikk vi motoren opp på stativet fra biltema, som forresten egentlig ikke er beregnet for denne motoren tydeligvis, men med lette modifikasjoner kom den på plass
Takk til dennis og bamse for hjelpa
Så var det hjem til bestekameraten min som er inspirert av turtallsmotorer han også, halen holder ca 9000 rpm når han flyr lavt over gulvet
Skulle egentlig skrevet litt mer, men skal på jobb i morra og må ta en dusj, så skriver videre i morgen kveld etter garasjen da

Rød Mr2 - 87, Rust og maaange km

Suzuki Zr50Sl -8?, 0,05l, 2,6hk

Cortina mkII -70, 2.0l, 129hk *solgt*
Kadett C -79, 1.2l, 40hk! *solgt*
Mr2Mk1 - 86, 1.6l, 124hk *motorbrann, totalvrak*

Passat MKII -82, 1.6, 75hk *solgt*