Jeg får slik en fornemmelse av Knoll og tott,når jeg hører om deres arbeidsmetoder.
 Jeg får slik en fornemmelse av Knoll og tott,når jeg hører om deres arbeidsmetoder.På grensen til De to gode naboene,faktisk

Mr2-Makes life worth living!

Jeg får slik en fornemmelse av Knoll og tott,når jeg hører om deres arbeidsmetoder.

bose skrev:Sleng ut bilde da!Kommer her
har ikke sett gjøre no form for arbeid på lenge!

mr2pondus skrev:Enjoy, her har vi tatt det hele enda lengerJeg får slik en fornemmelse av Knoll og tott,når jeg hører om deres arbeidsmetoder.
PÃ¥ grensen til De to gode naboene,faktisk
 som sagt, prøver først og tenker etterpå, hvilket gjerne resulterer i sitatet "Å faen..."
 som sagt, prøver først og tenker etterpå, hvilket gjerne resulterer i sitatet "Å faen..."  

ErikG skrev:Hehe ja var noe med banning;) Hele regla kom sikkert kjenner jeg deg rett.Jepp hele regla og en god del nye artige varianter som fint ble arkivert i mitt hode under avdelingen kjekt å ha på lager for idioter... Må jo kunne banne til meg selv i blant

Kommer mer så snart delene er på plass
  Kommer mer så snart delene er på plass 

regner med og se deg på hamar til fredag
 regner med og se deg på hamar til fredag  

|plumbo skrev:høres bra utMd mindre alt går åt skogen stiller jeg ja, skal også prøve å dra med meg noen flere fra disse kanter. Blir stas jaregner med og se deg på hamar til fredag

Etter litt hodekløing og kikking på koblingskjema samt flere tenkerøyk fikk vi strøm i dash og motor og starteren dro rundt. Etter noen runder på starteren (uten start) var det ut med tennplugg og konklusjonen ingen gnist og ingen bensin og kl var halv elleve i en garasje hvor alarmen går på automatisk kl elleve. Der står vi nå...
  Etter litt hodekløing og kikking på koblingskjema samt flere tenkerøyk fikk vi strøm i dash og motor og starteren dro rundt. Etter noen runder på starteren (uten start) var det ut med tennplugg og konklusjonen ingen gnist og ingen bensin og kl var halv elleve i en garasje hvor alarmen går på automatisk kl elleve. Der står vi nå...   

Er så nær men dog så fjern...
   Er så nær men dog så fjern...