TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2 Turbo JDM (registrert) SELGES

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #305722  av funkyfung

da jeg kjøpte bilen var jeg vant til høyrestyringen etter ca 1 t så det er ikke noe problem å kjøre med:)
har fått tak i tannstag så bilen ligger ikke ute så lenge til denne lave prisen :shock:
 #306570  av Veggi

Viss prisen holder seg på max 80.000kr en stund til, så er sjangsen stor for at jeg kjøper den. Har veldig lyst på bilen!
 #311059  av funkyfung

Cloud666 skrev:Bilen enda tilsalgs?
heisann

ja til salgs enda, har byttet tannstag! bud over 85.000:)

OLE M
 #311072  av sindrejl

Veggi skrev:Bilen frister, men høyrestyring frister ikke! Dilemma :|
Dette er et "ikke-problem", har kjørt høyrestyrt en del selv og blitt vant til det etter 5min. Faktisk ganske stilig å sitte på motsatt side :P Angående forbikjøring er det også et "ikke-problem" så sytkoppene som klager over høyrestyrt har enten ikke prøvd det eller så er de ute etter å få overpris på sin venstrestyrte bil..

Kjøp! er en fantastisk bil dette
 #311440  av TTM

sindrejl skrev:
Veggi skrev:Bilen frister, men høyrestyring frister ikke! Dilemma :|
Dette er et "ikke-problem", har kjørt høyrestyrt en del selv og blitt vant til det etter 5min. Faktisk ganske stilig å sitte på motsatt side :P Angående forbikjøring er det også et "ikke-problem" så sytkoppene som klager over høyrestyrt har enten ikke prøvd det eller så er de ute etter å få overpris på sin venstrestyrte bil..

Kjøp! er en fantastisk bil dette
Kunne ikke vært mere enig med sindrejl! :D Har kjørt en del RHD jeg og. Kanskje liiitt trickey med forbikjøring om man ligger bag en lastebil på en rak strekke og er alene i bilen. Men LHD eller RHD? Samme for meg. :wink:
 #313927  av Abramz

Gisle skrev:Slenger meg på 0 problem med RHD, bare som det er sagt,)
Agree :D
 #317348  av funkyfung

Trae skrev:Fortsatt til salgs?

jepp..

pm/mail sendt