TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• BRS Sound-Off 2004 - Trondheim

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#57911  av @lpher

nlight skrev:govær er bra..
mulig og hoppe over på SPL istede for SQL? Har fått årna litt 1501bd-watt til hx2`en :D
Foresten...er dette i tillegg til 551X'en eller istedetfor?

@lpher

#57933  av SupraTurbo

Bi itj å meld meg på nei... Men kjem en tur, ska prøv å få med meg hain som eg kjøpt løkta t me supran sin. Ha lokalisert 4 supra mklll i nord-trøndelag no med min.... E sekkert fleir å.

#57940  av @lpher

SupraTurbo skrev:Bi itj å meld meg på nei... Men kjem en tur, ska prøv å få med meg hain som eg kjøpt løkta t me supran sin. Ha lokalisert 4 supra mklll i nord-trøndelag no med min.... E sekkert fleir å.
Cool :)

@lpher

#57954  av chris

"RF: HPC-2204 , FRC-3369 , Power 551S, Power 551X, Power 1001BD, Power HX2 12". 53mm2 strøm."

en ting er i hvert fall sikkert. vi stiller ikke i samme prisklasse ;)

#57983  av @lpher

Da har jeg akkurat kommet hjem fra jobb! Dette BØR bli bra! :D

@lpher

#58014  av @lpher

nlight skrev:@lpher: i stede for 551s`en..

var å så inn vindue på brs i ti tiden.. tror jeg så deg.. hehe :)
LOL...and what a sight it must have been :D

A/C'n i butikken har klikka! Not good :D Det var LITT varmt å bære varer og fikse butikk i går kveld in other words :D

@lpher

#58049  av @lpher

Holy mother! :D Man kan vel trygt si at det ble bra oppmøte! :D

Står på farta å skal på byen nå...menneh..bilder kommer as soon as possible :) (lager egen tråd under Bilstereo)

@lpher

#58074  av chris

var et solid minus. den idiotgjengen fra meldal med volvo240 stasjonsvogn. alle i bilen var dritings før opplegget var i gang.. kl 9 om morran !!! gikk rundt på plassen å drakk å styra..

alkoholforbud neste år!!! :evil:

#58164  av KK-ma70

Skulle ha vært alkoholforbud på slike ting. Folk satt i bilen under lydmålingen og drakk men de satt bak rattet... blir bare dumt det der :roll:

#58168  av @lpher

Setter en liten demper på ting når folk blir overstadige ja...har ikke vært plaget med det før i noe stor grad...og jeg håper ikke vi FÅR det problemet nesten gang heller....

Var høyt og lavt hele dagen jeg..så jeg fikk ikke med med verstingene somnevnes her før helt på slutten...når de var klare for senga!
Fjortisfakte! :D

@lpher