TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Urban Cruiser- Bestillt, og bilder av hjula side 4...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #325575  av lexusmann

Nærmer seg med stormskritt, nå Fred...blir sikkert bra... :wink:
 #325622  av Fred

Er vel ikke basert på så mye, er jo en sprett ny modell som det ikke har vært maken til før. Tenkte da størrelse og 4wd.
Nå har jeg ikke sett annet enn bilder da, så skal ikke si noe sikkert, men skal jo være "en helt ny modell fra toyota..."

Nærmer seg nå ja....
HÃ¥per jeg har den ferdig til st.hans ca vel.
Litt usikker på om 11 juni er levert til forhandler, eller til hovedlageret i malmø...
Bestiller vel senkesett og felger snart ihvertfall, så jeg har det klart til montering når bilen kommer.
Blir ikke så mye "stæsj" på denne som på aurisen, ikke til å begynne med ihvertfall. Klarer meg med senk og felger først. Vurderer kanskje soting av sideruter foran etterhvert, ettersom rutene bak er mørke fra fabrikk på den jeg bestillte. Men det blir isåfall etter at senkesettet har blitt vist hos biltilsynet så slipper de å bry seg om det...

Blir kjekt med ny bil igjen nå, begrensa hvor lenge det er moro å kjøre rundt i en bil som nærmer seg 600.000km på telleren...
 #325706  av ErikG

Har dere ikke fått den inn enda? Vi har fått inn til utstilling. Ser bra ut. Er plass til forholdsvis store felger. Tror jeg ville gått for 18 eller 19.
 #325768  av Fred

Kom til utstilling idag, så fikk prøvesitti den. Passer ikke veldig godt til en som er hardt borti 2 meter lang men....
Venner meg vel til det også, synes jeg satt alt for høyt!
Også midtarmlene, det kunne de kosta på seg, er å få så jeg på ATA`n så ordner seg det.
Surt de bare er å få med gammal ac da, ikke klimaanlegg, blir litt simplex feeling av sånnt...

Og hvorfor ikke prøve med 20" :wink:
 #326534  av Fred

Ny dato igjen...
2. Juni!
Nærmer seg...
 #326567  av Fred

Og da var det 16 juni....
 #326608  av Fred

Hehe, jeg jobber jo på toyota da, så første jeg gjør hver morgen er å gå inn å sjekke estimert ankomstdato.... Stod rolig lenge, men flytta litt på seg de siste dagene!
 #327190  av Remi

møtte på en sån en i dag. og det er nokk noe jeg aldri hadde bestilt 8)
 #327302  av Fred

Hvis du møtte en sånn, er det en eller annen som ikke gjør jobben sin.
Skal ikke ut i veien før 27 mai mener jeg det var...

Men jeg er litt enig, er en uvant bil til å begynne med, men tipper jeg får den til å se brukbar ut også :wink:
 #327409  av Remi

en selger på toyota i vesterålen hadde en sån en. møtte han på en rafteplass. det e 100% sikkert :wink:
 #327443  av Fred

Remi skrev:en selger på toyota i vesterålen hadde en sån en. møtte han på en rafteplass. det e 100% sikkert :wink:
Tviler ikke på det, men da gjør han ikke som han skal!
 #328709  av Fred

Da har det ankommet littegrann deler.
Sommerfelger
Senkesett
Midtkonsoll/armlene
Bagasjeromsmatte

Skal vel ikke ha så mye mer heller når jeg tenker meg om.

jo... BILEN ja, den mangler jeg enda............
 #328711  av lexusmann

Hva med BILDER av felger osv?? :D
 #328737  av celicat23

Fred skrev:Da har det ankommet littegrann deler.
Sommerfelger
Senkesett
Midtkonsoll/armlene
Bagasjeromsmatte

Skal vel ikke ha så mye mer heller når jeg tenker meg om.

jo... BILEN ja, den mangler jeg enda............
Sender de bilen i deler så du må skru sammen selv? Kommer seter og dører neste kanskje? :lol: