TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Misfornøyd etter alarmmontering på Merkeverksted.

• Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #335657  av marlboro1310

Hørtes ut som noe jeg kunne levd med...bra at de viser seriøsitet på reklamasjon av elendig arbeid. :)
 #335813  av inzane2012

magnesmurf skrev:Da ser det ut til å bli orden på dette :)

Var på toyota idag og snakket med teknisk leder og en litt "mutt" mekaniker (gjerningsperson) om ødeleggelsene av bilen.

De lovet å ordne opp i saken. Er foreløbig lovet følgende:

Ledningene skal trekkes på nytt gjennom gjennomføringene. Hullene skal tettes på litt forskjellige måter, rustbehandles og lakkeres. Håper de klarer å få til et resultat som er godt nok.
Det gjenstår å se.

Men godt at de endelig tok ansvar og innrømmet feilen de hadde gjort.
der har du det sånn som toyota skal operere ja, flott å høre at dem vil rydde opp :)
for ett så stort firma som har ett ganske bra rykte på seg har ikke råd til å ikke rydde opp etter seg...
 #335826  av magnesmurf

Synes i grunn det er ille at saken måtte gjennom hovedimportøren før det ble orden på det.

Og skal nesten stå og se på hva dem gjør denne gangen. Tror jeg kommer til å bli en forhatt kunde oppe hos toyota asker :lol:
 #335832  av inzane2012

magnesmurf skrev:Synes i grunn det er ille at saken måtte gjennom hovedimportøren før det ble orden på det.

Og skal nesten stå og se på hva dem gjør denne gangen. Tror jeg kommer til å bli en forhatt kunde oppe hos toyota asker :lol:
tror toyota asker vil få en liten smekk på hånda for denne saken :)
 #336990  av magnesmurf

Siste oppdatering i denne saken:

Surrehuene på toyota klarte ikke å ta imot bilen til avtalt tid. De måtte frigjøre mekanikeren til andre jobber, så da ble jeg nedprioritert. Uproffesjonelt! Fikk ny time mot slutten av måneden.

Å nedproritere en allerede misfornøyd kunde er ikke lurt!

Skal ALDRI levere en bil på toyota asker igjen!

Skal stå og se på jobben som gjøres, for å være sikker på at det blir gjort riktig og ordentlig.

Er drittlei av måten de behandler meg som kunde der oppe! Håper alle andre leser denne tråden til skrekk og advarsel!
 #336998  av lasse

Er dessverre sånn mange steder, husker da jeg nettopp hadde kjøpt min, og ville sette inn cd spiller istedet for den originale kassettspilleren, jeg dro først på toyota kolbotn og spurte om de kunne hjelpe meg/ta inn bilen, der sa de: off, æhh, vet ikke helt, har mye å gjøre for tiden osv.
Dro deretter ut på toyota ski, de sa også at de hadde mye å gjøre, men om jeg ville kunne jeg vente litt og det skulle komme en og hjelpe meg, evt kunne jeg sette igjen bilen der.
Jeg satte igjen bilen, og ble oppringt etter en drøy halvtime, de forklarte meg også hvordan jeg kunne få "klippet og limt" med det originale ledningsopplegget da det dessverre ikke fantes iso overgang til bilen min pga de innebygde forsterkerene, det kostet et par hundrelapper, men det betaler jeg gjerne for slik service!
I ettertid har jeg heller levert bilen hos toyota ski, selv om det er over dobbelt så langt unna der jeg bor, og har vært godt fornøyd med alt de har gjort for meg.
 #340325  av magnesmurf

Det ble orden på denne saken til slutt. De gjorde all jobb på nytt og tettet de gamle hullene. Ledningene er nå trullet der jeg ville ha dem, og de orginale bryterene er brukt i størst mulig grad.
Men har mistet all tiltro til bedriften etter alt surr. Så neste gang leverer jeg bilen hos en annen toyota forhandler.