TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• forkjelige SpørsmÃ¥l is 200

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #347085  av dca

toyo dekk var det vel jeg hadde den gangen om jeg ikke husker feil! :)

at det nødvendigvis er bedre med samme dim foran bak er jeg ikke helt enig i!

er ikke det orginalt på den jeg har nuh! og husker jeg ikke feil satt 200'n som klistret på veien med dimmen jeg brukte! :)

men ja..det er en helt annen kostnad! :) 28.500 kom det seg på til meg for 4 kanskje 5 år siden! :)
 #347098  av PonnyPower

dca skrev:toyo dekk var det vel jeg hadde den gangen om jeg ikke husker feil! :)

at det nødvendigvis er bedre med samme dim foran bak er jeg ikke helt enig i!

er ikke det orginalt på den jeg har nuh! og husker jeg ikke feil satt 200'n som klistret på veien med dimmen jeg brukte! :)

men ja..det er en helt annen kostnad! :) 28.500 kom det seg på til meg for 4 kanskje 5 år siden! :)
toyo tnr e kanon dekk.. kan godt legge ut bilder^^ :D
 #347101  av PonnyPower

Amund skrev:
Når sommerskoene har komt på bilen, så kan du sjå på dimensjonen eg kjører med. Du vil fort finne ut om det er rett for deg, eller om du (på død og liv) skal ha 19". Ellers, fekk du med dei felgene som er på bildene? I så fall, om du skal selge de, ringer du til meg først :wink:
ja må si eg synes dette e litt vanskelig å finne det eg vil ha :P
 #347108  av Amund

PonnyPower skrev:
Amund skrev:
Når sommerskoene har komt på bilen, så kan du sjå på dimensjonen eg kjører med. Du vil fort finne ut om det er rett for deg, eller om du (på død og liv) skal ha 19". Ellers, fekk du med dei felgene som er på bildene? I så fall, om du skal selge de, ringer du til meg først :wink:
Eg hadde faktisk min i 2år før eg kjøpte nye felger til den, så ja, det er vanskelig. :roll:
 #347109  av PonnyPower

Amund skrev:
PonnyPower skrev:
Amund skrev:
Eg hadde faktisk min i 2år før eg kjøpte nye felger til den, så ja, det er vanskelig. :roll:
sleng ut noen bilder av bilen din da så eg får se ka resultat du kom fram til :D
 #347129  av Amund

Her har du tråden min: viewtopic.php?f=62&t=23342&start=30
Og som du ser, dei sitter heilt ute.
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Her på lexus delen av forumet, øverst, så ligger det ein F.A.Q. tråd. (viewtopic.php?f=55&t=24406) Eit godt tips er å sjå igjennom og lese alt som står der, med linker og alt. Veldig mykje er svart på allerede, og ligger veldig mykje god informasjon her inne!
 #347150  av dca

Bilde
Bilde
Bilde

elendige biler og bilen var ikke spesielt senka der..dessverre! i virkeligheten så det bøst ut!
 #347158  av PonnyPower

Amund skrev: Her på lexus delen av forumet, øverst, så ligger det ein F.A.Q. tråd. (viewtopic.php?f=55&t=24406) Eit godt tips er å sjå igjennom og lese alt som står der, med linker og alt. Veldig mykje er svart på allerede, og ligger veldig mykje god informasjon her inne!
ufatelig fin!! samme med dca sin.. der e problemet hehe mye ser bra ut!
 #347159  av PonnyPower

dca skrev: elendige biler og bilen var ikke spesielt senka der..dessverre! i virkeligheten så det bøst ut!
synes ikkje bilene er elendige men kan være du ikkje likte bildene :P synes det såg rått ut eg!
 #347161  av dca

PonnyPower skrev:
dca skrev: elendige biler og bilen var ikke spesielt senka der..dessverre! i virkeligheten så det bøst ut!
synes ikkje bilene er elendige men kan være du ikkje likte bildene :P synes det såg rått ut eg!
haha...jeg mente bilder ja..ikke biler! hahahaha! :P
 #353193  av Amund

Bakerste potta kan du enkelt skifte ut, enten vet å lage, eller ved å kjøpe. Altezza og IS300 bakpotter passer :wink: