TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn vÃ¥rtreff i Drammen. 16\5-2010. Flest mulig mÃ¥ stille!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #355077  av johnnie_W75

Tenkte bare å lufte tanken på om at vi som drar her oppe ifra skal dra i samla flokk nedover :?:
Vi prøver da å kjøre ned i vill uorden... :lol:
Så kan evnt de som vil på veien slenge seg på ?

Starte fra Esso nord ca kl 1050 feks?
 #355152  av mr298

johnnie_W75 skrev:Tenkte bare å lufte tanken på om at vi som drar her oppe ifra skal dra i samla flokk nedover :?:
Vi prøver da å kjøre ned i vill uorden... :lol:
Så kan evnt de som vil på veien slenge seg på ?

Starte fra Esso nord ca kl 1050 feks?
Hørtes ut som en fin plan!
 #355705  av NatroN

Hørte om dette via en kamerat...

Er det kun Toyota som får lov å stille? :) Hørte det var litt forskjellige merker der forrige gang, men hovedregelen er japse! :)

Har desverre ikke Toyota, men Nissan... Om tanken ikke er helt fremmed, og dere er intressert, poster jeg gjærne denne tråden på våre forum!

Men om det er helt uintressant skal jeg ikke plage dere mer :) Tenkte bare kjærligheten for bil/japser var så stor at "jo fler, jo bedre" regelen gjaldt! :)

NatroN
 #355706  av Supramk3turbo

Det får vel nesten magne som arrangør bestemme, men for min del gjør det ingen ting, jo fler jo bedre :D
 #355748  av johnnie_W75

NatroN skrev:Hørte om dette via en kamerat...

Er det kun Toyota som får lov å stille? :) Hørte det var litt forskjellige merker der forrige gang, men hovedregelen er japse! :)

Har desverre ikke Toyota, men Nissan... Om tanken ikke er helt fremmed, og dere er intressert, poster jeg gjærne denne tråden på våre forum!

Men om det er helt uintressant skal jeg ikke plage dere mer :) Tenkte bare kjærligheten for bil/japser var så stor at "jo fler, jo bedre" regelen gjaldt! :)

NatroN
Skulle funke for meg det ihvertfall. Men magnesmurf har siste ord :D
 #355818  av NatroN

magnesmurf skrev:Så lenge dere nissan \ japse folk er like hyggelige som oss toyota folk, er det bare å ta med så mange folk og biler du kan :wink:

Jo fler, jo bedre!

Vi er BARE snille :D Oki, skal poste tråden :) Jeg kommer ivertfall i min gamle, smårustne primera! :D Så om alle andre på laget mitt bailer får dere i det minste noe flott å se på :D

Edit: Da var den postet! Desverre har vi litt strengere forum-regler enn dere, så posten er ikke synlig for "ikke-medlemmer"! Det er gratis å registrere seg om man vil se! Håper vi klarer å samle noen vi og! :D

Til trådstarter: Har bedt de som er intressert poste i tråden på forumet, og gir deg en tilbakemelding på evt hvor mange vi blir! :) Får håpe noen gidder ivertfall hehe :P

www.nccn.no :)
 #355921  av NatroN

magnesmurf skrev:Du har med å dra med deg noen skyliner, siliviaer og 300zx'er :wink: :lol:

MÃ¥ vel finnes noen grombiler i nissan klubben og :wink:
Syntes folk var slappe med å svare hos oss -.- Dårlige greier!

Haha prøver du å si at min Primera ikke er god nok eller?? :O:O

Synd det er lite lovlige skyliner i Noreg! 200SX er det mye av doh! :O
 #355962  av magnesmurf

Du må huske på at du er på et toyota forum nå. :wink:
Da må en deprimera.. ehm... primera, være gankse spesiell for at en primera skal være spesiell :lol:

Håper dere tåler litt spøk i nissan klubben også :wink:

Dere må gjerne stille med hva dere vil. Hadde uansett tenkt å stille bilmerkene hver for seg.

Gjør dette mest fordi det skal tas noen bilder i forbindelse med innsending av en liten reportasje til mr2only magazine evt toyota preformance magazine.
 #355978  av mailman1

Hvis jeg kommer så kommer jeg til å ta det på sparket siden det er rimelig langt. Så får se an dagsformen på lørdagen. Det er nok ikke problemer med å finne et hotellrom dagen før 16mai håper jeg, får ringe å høre med noen hoteller før jeg drar. Mr2 har ikke di beste stolene å sove i. :P

noen andre som vurderer fra stavanger omegn?
 #356002  av NatroN

magnesmurf skrev:Du må huske på at du er på et toyota forum nå. :wink:
Da må en deprimera.. ehm... primera, være gankse spesiell for at en primera skal være spesiell :lol:

Håper dere tåler litt spøk i nissan klubben også :wink:

Dere må gjerne stille med hva dere vil. Hadde uansett tenkt å stille bilmerkene hver for seg.

Gjør dette mest fordi det skal tas noen bilder i forbindelse med innsending av en liten reportasje til mr2only magazine evt toyota preformance magazine.
Jada :) Litt skuffende oppslutning fåreløbig, men får håpe det tar seg opp!

Haha da skuffer jeg nok bra med min hvite, rustrose-fylte SRi :P Feite felger da, skal sies, men der stopper det au... Med mindre noen har sansen for rosa parklys? :D

Er meget fotogen av meg om dere skulle finne ut at jeg er like intressant som Yototaene ;)

Hehe vi sees
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14