TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• flemming's border mr2

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #354398  av Audun F

trd2000gt skrev:Da har jeg kjøpt et sett med 94+ baklykter inkl plate og ryggelys ifra japan :D
Hvis du kjøpte fra rpmgarage så var de på backorder (4 uker el.no) fra Toyota etter det jeg fikk høre da jeg bestillte for noe uker siden - venter fortsatt... Fikk du samme beskjeden i så fall?
 #354420  av trd2000gt

er det noen som har en slik spoiler som på bildet under de kan selge eller kjenner noen som har?
bomex som produserte den, men de gikk konk i fjord :o
208981.jpg
208981.jpg (64.45 kiB) Vist 1232 ganger
 #354422  av trd2000gt

Klubbzone skrev:
trd2000gt skrev:Da har jeg kjøpt et sett med 94+ baklykter inkl plate og ryggelys ifra japan :D
Hvis du kjøpte fra rpmgarage så var de på backorder (4 uker el.no) fra Toyota etter det jeg fikk høre da jeg bestillte for noe uker siden - venter fortsatt... Fikk du samme beskjeden i så fall?
nei jeg kjøpte brukt fra ebay :p
 #354430  av inzane2012

da må du leite litt bedre vettu ;)
http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... /9438/1061

men vil anbefale deg å føre deg med leverings tid først :)
fant for en tid tilbake en nettbutikk i nederland som og solgte den eksosen der, til mye mer hyggelig pris, men så var det jo det der med toll og frakt og ikke minst leveringa igjen da... mer ser ut som ett heftig annlegg det der ja, har hatt lyst på ett sånt lenge :)
 #354717  av trd2000gt

inzane2012 skrev:da må du leite litt bedre vettu ;)
http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... /9438/1061

men vil anbefale deg å føre deg med leverings tid først :)
fant for en tid tilbake en nettbutikk i nederland som og solgte den eksosen der, til mye mer hyggelig pris, men så var det jo det der med toll og frakt og ikke minst leveringa igjen da... mer ser ut som ett heftig annlegg det der ja, har hatt lyst på ett sånt lenge :)

Streetdesign skulle ha 6000 for det, men er litt kritisk til å handle hos de.
Samme gjelder bs bildeler har handlet hos de før, men er skeptisk til å handle der igjen, men klarer jeg å få pruta ned prisen så kan det vel hende jeg kjøper det derifra :p
 #354777  av inzane2012

ja skjønner hva du mener, er ikke så sugen på å handle fra noen av dem, begge to har hatt drit lang leverings tid på ganske simple ting som burde vert lett å få tak i
 #355423  av trd2000gt

Da var 94+ lyktene ankommet fra japan, helt strøkne, gleder meg til å se de montert på bilen :D
lyktene.jpg
lyktene.jpg (20.94 kiB) Vist 1187 ganger
 #355493  av Espen.R

inzane2012 skrev:du kommer ikke til å angre ;)
word, bilen blir en helt annen bakfra med de lyktene!
sykt fornøyd med mine!
 #355496  av trd2000gt

Espen.R skrev:
inzane2012 skrev:du kommer ikke til å angre ;)
word, bilen blir en helt annen bakfra med de lyktene!
sykt fornøyd med mine!
fikk fattern til å holde de på plass så jeg fikk se hvordan det vil bli, så sykt bra ut sammenlignet med de stygge krom lyktene som stod på :D
 #355502  av inzane2012

er det di der "lexus" lyktene du har nå?? jeg hadde di på min for jeg bestillte feil, skulle egentlig ha di i sort, men fikk chrom isteden for, det såg rett og slett helt jævlig ut :)
 #355565  av trd2000gt

inzane2012 skrev:er det di der "lexus" lyktene du har nå?? jeg hadde di på min for jeg bestillte feil, skulle egentlig ha di i sort, men fikk chrom isteden for, det såg rett og slett helt jævlig ut :)
ja, det er de som stod på når jeg kjøpte dem, de er så jalla... blæ

Men de er fete i svart derimot ! lurte på de selv en stund, men valgte OEM istedet, vil beholde cleanlooken :-D
 #355579  av trd2000gt

ad92 skrev:Gjør blinklysene rød når du først er igang, de ser 1000x bedre ut
Syns de er fine som de er, så gidder ikke gjøre noe mer med de.
Skulle jeg endra på de ville jeg i tilfelle heller hatt de i hvit, det ser enda bedre ut :p
 #358714  av trd2000gt

Skal ha ny eksos på bilen, og har tittet på anlegget til rogue motorsport, men det er til mr2 turbo.
Noen som veit om det går å ha turboeksos på en N/A ?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16