TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• AD92`s candyred sw20

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #354173  av marlboro1310

det er jo slik det skal være, stille og fredfullt...intill man drar skikkelig på, husker godt da jeg hadde GTi og plasserte ett KN filter på ett helt år etter jeg fikk bilen, det var skikkelig natt og dag forskjell :) Så det er en billig og go investering ett slikt filter av en eller annen sort :)
 #354273  av ad92

Ja har ett stort kn filter jeg og. Puster og peser noe forferderdelig når jeg gjir på. :lol:
Har blitt forelsket i t-vis lyden også! må bare passe på å hilse på turtallsperren før motoren er varm :lol:

Har litt småplaner til bilen.
Skal ha nytt ratt, det som står på er litt mykt på en måte. Føles litt billig ut, skal kjøpe dette etter hvert.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MOMO-Ste ... ccessories

Skal også ha 2 din spiller, og få brodert inn mr2 logo i nakkestøttene.
Og xenon i parklysene. Er gira på revision6 lykter fremme men blir litt for dyrt å betale 4000 for noe som jeg så vidt bruker.
 #354296  av ArildM

må bare passe på å hilse på turtallsperren før motoren er varm
Hilser du på turtallssperren før motoren er varm har du ikke motor så veldig lenge :lol:
 #354297  av ad92

hehe ja det tror jeg på!

Er ikke så alt for ofte jeg er over 6000 rpm, men noen ganger så klarer jeg liksom aldri helt å stoppe :lol: Rart det der..
 #354318  av FireWalk

pleier å ligge på sånn rundt 9000 rpm jeg :p

Møtte forresten på deg i dag på vei hjem fra jobb. Rett før rundkjøringa ned mot spjelkavika med tunnelen der.. du kom fra moa området? :-) Jeg kjørte riktig nok en opel omega så forventer ikke at du kjente meg igjen. (For dyrt å bruke bensinslukeren til og fra jobb)
 #354322  av TrustNo1

FireWalk skrev:pleier å ligge på sånn rundt 9000 rpm jeg :p

Møtte forresten på deg i dag på vei hjem fra jobb. Rett før rundkjøringa ned mot spjelkavika med tunnelen der.. du kom fra moa området? :-) Jeg kjørte riktig nok en opel omega så forventer ikke at du kjente meg igjen. (For dyrt å bruke bensinslukeren til og fra jobb)
Har du brukt hundretusenvis av kroner på bil, og ikke råd til å bruke den :shock: :lol:
 #354323  av FireWalk

TrustNo1 skrev:

Har du brukt hundretusenvis av kroner på bil, og ikke råd til å bruke den :shock: :lol:
Ja det er vel nettopp derfor jeg ikke har råd til å bruke den... hehe :p Neida.. Det er mer en bil jeg tar frem på dager når sola skinner og cruiser litt og har det gøy med. Det er ikke noen bruksbil akkurat. Med tanke på at denne bilen nå har 6puck Racing clutch er den ikke noe god å kjøre til/fra jobb midt i rushen. Men skal ut å cruise litt nå da :p
 #354368  av ad92

Si fra om du skal ut å cruise fredag, lørdag eller søndag da :P

Var nokk meg du møtte, regner med du kjenner den igjen selv om de er noen år siden sist. :lol:
Maria (søstra mi) kona til SW20 fortalte at når hun satt på med deg så var det værre en den værste karusellen hun hadde vært på :lol: Fikk grådig lyst på turbomotor nå!!

Husker faktisk om jeg graver laaangt inni hjernebarken at du og nemi var på besøk hos lars erik og maria, tror vertfall det var dere. En lyseblå mr2 og lars sin og din gamle med lexus baklykter.
 #354389  av FireWalk

ad92 skrev:Si fra om du skal ut å cruise fredag, lørdag eller søndag da :P

Var nokk meg du møtte, regner med du kjenner den igjen selv om de er noen år siden sist. :lol:
Maria (søstra mi) kona til SW20 fortalte at når hun satt på med deg så var det værre en den værste karusellen hun hadde vært på :lol: Fikk grådig lyst på turbomotor nå!!

Husker faktisk om jeg graver laaangt inni hjernebarken at du og nemi var på besøk hos lars erik og maria, tror vertfall det var dere. En lyseblå mr2 og lars sin og din gamle med lexus baklykter.
Hehe.. Ja det stemmer nok det :) Men du må huske på at en orginal turbomotor er ikke på langt nær det samme som det som står i min bil. motoren min er jo påkostet 2-3 ganger så mye som hele bilen i seg selv er verd. Mens en vanlig turbo motor har kanskje 160 hk på hjulene har jo min rundt 420 hk på hjulene. altså ca 2,5 ganger så mye :) Er også veldig mye mer vedlikehold med en turbo motor enn en GTI motor. Men jeg kan jo forklare deg litt mer om dette når vi tar et "mr2" treff :) bare å slå på tråden om du ser meg, eller om du skal ut å cruise. Jeg kom akkurat inn igjen nå etter å ha vært ute og kjørt rundt litt.

Jeg skal garantert ut og kjøre både i morgen og på lørdag ja! :D
 #354393  av ad92

Flotters, forventer en karusell tur jeg og :lol:
 #354394  av FireWalk

ad92 skrev:Flotters, forventer en karusell tur jeg og :lol:
Hehe.. det kan vel ordnes. Hadde med en kompis isted som aldri har sittet på før. Han kjøpte seg en sjokolade før han satte seg inn. Når han gikk av igjen så hadde han klemt istykker sjokoladen. :p
 #354401  av Audun F

FireWalk skrev:[...] Hadde med en kompis isted som aldri har sittet på før. Han kjøpte seg en sjokolade før han satte seg inn. Når han gikk av igjen så hadde han klemt istykker sjokoladen. :p
Det var synd jeg ikke fikk grini meg til en tur med deg da jeg var på speiderleir i Åndalsnes i fjor sommer altså ;)
 #354414  av TrustNo1

FireWalk skrev:
TrustNo1 skrev:

Ja det er vel nettopp derfor jeg ikke har råd til å bruke den... hehe :p Neida.. Det er mer en bil jeg tar frem på dager når sola skinner og cruiser litt og har det gøy med. Det er ikke noen bruksbil akkurat. Med tanke på at denne bilen nå har 6puck Racing clutch er den ikke noe god å kjøre til/fra jobb midt i rushen. Men skal ut å cruise litt nå da :p
Kjenner litt til det, har ganske hard clutch selv, og det er ikke noe særlig allright i rushen, så jeg prøver å unngå å reise i de tider :P
 #354916  av ad92

Det er mer en bil jeg tar frem på dager når sola skinner og cruiser litt og har det gøy med.
Uffa, ser deg alt for lite på veien, jeg møter TopSecret tritt og ofte, tror vi har skjønt at bil er til for å brukes. (skjønner deg litt siden den sikkert drikker en tank på 1 mila og ikke går an å kjøre fornuftig med
 #354940  av FireWalk

Er igrunn ikke så mye den blir brukt nei :\ har fremdeles ikke truffet deg mens jeg har vært ute og kjørt den.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14