etter mye styr har jeg nå startet instalasjon av windows 7, håper dette funker hvis ikke blir det win CE
mye drivere osv som må instaleres og diverse oppdateringer så kan ta sin tid!!
ellers har jeg snakket med BRS Sandnes, dem sa det kansje var mulig å oppdrive ferdig kasse i hattehyllen til meg som JL eller JBL hadde laget tidligere?
dem kunne også gi meg airfree høytalere.
ferdigsydd i hattehylle hadde jeg ikke hatt noe imot, men får se hvilke muligheter som dukker opp, BRS har enda ikke ringt og dette var for ca 1 uke siden.
før den tid tror jeg at det blir kjøp av front sett og forsterker 4 veis, bare slik at jeg har musikk, så kan jeg styre med sub i fellesen.
tenkte siden det er mulig å få 5.1 ut av pc så hadde det kansje blit gode greier i bilen også? 3xaux utganger, in+output og mic
får høre med dem hvilke løsninger det er til dette
:
mye drivere osv som må instaleres og diverse oppdateringer så kan ta sin tid!!
ellers har jeg snakket med BRS Sandnes, dem sa det kansje var mulig å oppdrive ferdig kasse i hattehyllen til meg som JL eller JBL hadde laget tidligere?
dem kunne også gi meg airfree høytalere.
ferdigsydd i hattehylle hadde jeg ikke hatt noe imot, men får se hvilke muligheter som dukker opp, BRS har enda ikke ringt og dette var for ca 1 uke siden.
før den tid tror jeg at det blir kjøp av front sett og forsterker 4 veis, bare slik at jeg har musikk, så kan jeg styre med sub i fellesen.
tenkte siden det er mulig å få 5.1 ut av pc så hadde det kansje blit gode greier i bilen også? 3xaux utganger, in+output og mic
får høre med dem hvilke løsninger det er til dette

Mercedes Clk 98 mod 230 kompressor
(x)Opel omega 96 mod 2,5 v6 *tok fyr og brant opp!* :/
(x)Celica GT-Four 91mod død
skal ha ny med tiden
Solgt - Lancer 1.5 GLI 90 hk!! *den lever enda!!*
(x) nissan sunny 1.6 SLX 89mod denne er død
(x)Opel omega 96 mod 2,5 v6 *tok fyr og brant opp!* :/
(x)Celica GT-Four 91mod død

Solgt - Lancer 1.5 GLI 90 hk!! *den lever enda!!*
(x) nissan sunny 1.6 SLX 89mod denne er død