Stiansen skrev:Hvor kjøpe skiver? forutenom E-Gay..iverzen skrev:Noen som vet hvilke bremser som sitter fremme? Er det Grex eller D2?Grex
Må ha nye bremseskiver da de som står på er defekte..
Stiansen skrev:Hvor kjøpe skiver? forutenom E-Gay..iverzen skrev:Noen som vet hvilke bremser som sitter fremme? Er det Grex eller D2?Grex
iverzen skrev:Prøv en av disseStiansen skrev:Hvor kjøpe skiver? forutenom E-Gay..iverzen skrev:Noen som vet hvilke bremser som sitter fremme? Er det Grex eller D2?Grex
Stiansen skrev:Hmmm..kalipterne er da lilla og ikke gul/champagne..ser ut som D2 kaliptere.før høre med Are over helgen.iverzen skrev:Noen som vet hvilke bremser som sitter fremme? Er det Grex eller D2?Grex
iverzen skrev:Da har han vel bytta Grex over på den svarte, og satt D2 fra den sorte over på din bilStiansen skrev:Hmmm..kalipterne er da lilla og ikke gul/champagne..ser ut som D2 kaliptere.før høre med Are over helgen.iverzen skrev:Noen som vet hvilke bremser som sitter fremme? Er det Grex eller D2?Grex
iverzen skrev:Kansje d..men hvorfor? D2 er jo ikke noe spes bra da..og det er vel lite forhandlere her i norge.!?Er sikkert derfor han har tatt Grex over på bilen han selv bruker
Stiansen skrev:Skivene er Grex..iverzen skrev:Kansje d..men hvorfor? D2 er jo ikke noe spes bra da..og det er vel lite forhandlere her i norge.!?Er sikkert derfor han har tatt Grex over på bilen han selv bruker
300zx-tt skrev:http://ouromauto.no/startside.htmlHar byttet turbo til en Gt4094R
Kjenner Are,og har sett denne bilen mye,rå bil.Om turboen er slitt så snakker vi jo ikke verdens undergang vel,kommer langt med 10-15000kr
skulle jeg tro,bare å prute litt da vettu....spleise med nåværende eier f.eks.
ring Are,hyggelig kar det,liker å prate bil også,samt att dette er hjertebarnet hans i mange år så du får han nok i tale..
Hm,så nå att jeg bare hadde lest side 1 før jeg svarte,men men
iverzen skrev:300zx-tt skrev:http://ouromauto.no/startside.htmlHar byttet turbo til en Gt4094R
Kjenner Are,og har sett denne bilen mye,rå bil.Om turboen er slitt så snakker vi jo ikke verdens undergang vel,kommer langt med 10-15000kr
ring Are,hyggelig kar det,liker å prate bil også,samt att dette er hjertebarnet hans i mange år så du får han nok i tale..
JePe skrev:Nope..tipper det er skraperingene som er litt slitte så motoren får ny innmat til vinteren. Smidd som sådan.iverzen skrev:300zx-tt skrev:http://ouromauto.no/startside.htmlHar byttet turbo til en Gt4094R
Blitt kvitt oljeforbruket da eller?