har ikke det plastdekselet under frontfangeren lenger jeg, og min vibrera ikkje noe mer fordi 

Fortune Favors The Brave
inzane2012 skrev:har ikke det plastdekselet under frontfangeren lenger jeg, og min vibrera ikkje noe mer fordiEr ikke det dekselet jeg snakker om, men dekselene som skjermer hjulene fra luftstrømmer fra framfangeren.
For å si noe om hvor viktig aero faktisk er, så begynner det å vibrere i forstillinga når man passerer 100 uten å ha på plastdekslene rundt framhjulene. Så du får tro hva du vil, men det er faktisk en big dealSelfølgelig er det en big deal, men tror det er litt mer arbeid en de det ser ut til. Er jo ikke mange mm skeivheter før ting begynner å virke mot det man egentlig hadde tenkt. 2mm endring på framspoileren på formel-1 biler endrer jo veldig mye i marktrykket.
erling skrev:Håper det er vannkjølt IC du planlegger? Den tar jo ikke så mye plass.Er nok luftkjølt cooler "desverre"
john_e skrev:Er planen å senke ic'en inn i gulvet?IC skal "ligge" på gulvet, med to vifter over og to vifter under: )
MRPETTER skrev:Vil anbefale deg å revurdere. Vannkjølt fungerer bedre i størrelsesorden natt-og-dag i praksis i mr2john_e skrev:Er planen å senke ic'en inn i gulvet?IC skal "ligge" på gulvet, med to vifter over og to vifter under: )