ja det begynner å hjelpe på..
men ut ifra det jeg har skrivd og lagt ut bilder av til nå ( hvertfall når det gjelder den hvite ke70'n) så blir det mer spennende framover..
men har ikke tenkt å fortelle planene mine før de blir gjennomført.. men jeg har vel satt standarden siden 2007(føler jeg selv ihvertfall) når det gjelder den slags toyota, når jeg kjørte fra X antall gatebil extreme og tilsvarende biler med over 5 ganger så mye effekt som meg selv når jeg hadde 16v'n på 150hk
har sett en video av den ke70'n med rotasjonsmotor for noen år sia, hvis det er den bilen
så ut til å gå bra den! men var ikke fult så imponert over kvaliteten på arbeidet slik jeg så det, kan jo ha blitt bedra nå for alt jeg veit
henta meg en lengde med 50x25x2mm firkantrør til rammevanger foran idag.. begynner vel på det så fort jeg er ferdig med en viss audi!
og til de som er interessert i carbon og slikt så har jeg støpt en takluke til den audi S3'n
trenger et par lag klarlakk før den er klar for montering!!

skal legge originale takluka med rammeverket og motor på vekta i mårra så får vi se hva vektreduksjonen blir