Re: Er litt usikker her?????
Legg innLagt inn:21 feb 2011 22:23
inzane2012 skrev:beste er vel kanskje å bare høre evt toyota om di kan skaffe til veie papirer på motor?Den var nesten litt god. De hjelper sikkert. NOT


inzane2012 skrev:beste er vel kanskje å bare høre evt toyota om di kan skaffe til veie papirer på motor?Den var nesten litt god. De hjelper sikkert. NOT
marlboro1310 skrev:må du slutte å quote ting tatt ut av sammenhenginzane2012 skrev:beste er vel kanskje å bare høre evt toyota om di kan skaffe til veie papirer på motor?Den var nesten litt god. De hjelper sikkert. NOT![]()
inzane2012 skrev: må du slutte å quote ting tatt ut av sammenhengkunne ikke dy meg når Toyota ble nevnt ang skaffe papirer på motor![]()
IceSan skrev:21 000kr ink frakt er det mye for en beams motor (rearcut)Syns jeg husker at det var 16 000 for bare motoren ved en annen anledning, så en hel rearcut går vel opp i den prisen.
IceSan skrev:Da ble det Beams Rearcut med dashbord ledningnettNICE
inzane2012 skrev:TakkIceSan skrev:Da ble det Beams Rearcut med dashbord ledningnettNICErearcut koster som regel mer, får jo med alt som trengs da, drivverk, ecu, ledningsnett, osv osv
så lykke til med konverteringa, og håper ikke BT lager problemer for deg! tror ikke du kommer til å bli skuffet over motoren
IceSan skrev:hehe, nei forstår at du ikke vil gjennom den papirmølla med såppas firkantede og inkonsekvente folk som BTinzane2012 skrev:TakkIceSan skrev:Da ble det Beams Rearcut med dashbord ledningnettNICErearcut koster som regel mer, får jo med alt som trengs da, drivverk, ecu, ledningsnett, osv osv
så lykke til med konverteringa, og håper ikke BT lager problemer for deg! tror ikke du kommer til å bli skuffet over motoren
Tror ikke jg kommer til å godkjenne den, ikke med det første hvertfall
Zepticon skrev:Hvor mye hester kan man presse ut av disse da?usikker på hvor mye hester du kan få ut av disse motorene, men orginalt kommer di vel md 195+ hk, 250hk burde ikke vere umulig, men sikkert litt kostbart, finnes vel og ett noen eksempler på folk borte i UK som har turbokonvertert di og...
HVor på motoren er det infoen står da? om det står på blokka er det vell bare å bytte denne med den du har nå? om dem er like
Zepticon skrev:Ja med dagens priser på MR2 så er det jo ikke så stor investering å gå for en GTi --> Beams som å bla opp 100+ for en Turbo.nei, kan jo ta mr2'n som jeg solgt til det som virker som en meget kapabel mekaniker
Problemet er at jeg kommer til å trenge sykt med plass til alle planene mine
inzane2012 skrev:Ja nettopp. Det er akkurat min type prosjekt. Siden de uansett er "kjørt i stykker" så er det bare å starte fra scratch og ta alt, slik som NordicCustom eller hva han kaller seg gjør. "Problemet" er bare at jeg har flere drømmeprosjekter (Rx7, Celica mk1, 626en og MR2 + bruksbil(mazda6)), er student (i hvertfall 4 måneder til) og har parkering til bare 2 biler, og null garasjeplass:DZepticon skrev:Ja med dagens priser på MR2 så er det jo ikke så stor investering å gå for en GTi --> Beams som å bla opp 100+ for en Turbo.nei, kan jo ta mr2'n som jeg solgt til det som virker som en meget kapabel mekaniker
Problemet er at jeg kommer til å trenge sykt med plass til alle planene minesolgte den til han for 30 lapper, denne rearcut'n kosta 21 tusen, da er du bare oppe i 51 lapper, noe som er en god del under det du betaler for en turbo, og vist du hadde sett for deg å bruke 100k på en mr2, så har du 49 lapper igjen til å bruke på å fikse opp det som måtte vere feil ved bilen og få den akkurat sånn som DU vil ha den, ikke en masse ting som tidligere eier(e) har funnet på
Det er nå vertfall min teori, men sikkert ikke alle som er enige i den