TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGN kjøring pÃ¥ eikÃ¥s?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#50995  av Rolla_RS

Etter 12 Aug.Passer glimrende for min del. Blir knall dette. Hvor mange skal vi dele de 3000 på da? Og hva vil en kveld si? Fra 15.00 - 00.00 :wink:

#51439  av kennethx

O_o, vet ikke om jeg tørr kjører nå med nylakkert bil =P

Just kidding!

Men jeg er ikke hjemme før 16 august....

#51759  av spkstrp

gleder meg til mer info :D
antall som er med er vell et spørsmål om hvor god tid hver enkelt får på banen og pris :)

#56273  av Amund

oppdatering:

fortsatt ingen dato, men vi er blitt lovet banekjøring etter 28 august. det var landsdelfinale i bilcross 28 aug, og var rimelig mye stress rundt det...

satser på at alt går i boks i vert fall..

#56277  av kennethx

mmmm, 30. aug har jeg bursdag! hehe....bursdags presang? :D

#56282  av Kjelliken

:shock: 30 august har du gebursdag jeg har 2 september hadde jo vbert konge den dagen også heheheh..

men en gang i september er jo greit det bare ikke for sent da blir det jo mørkekjøring.. hehe

har ikke tid til å vente lenger må bare ut ok kjøre hahahhahhahha :twisted:

#56890  av Kjelli

Ja dette tar sin tid. Ikke for å klage. Det virker ikke enkelt å ordne dette. Jeg er i løpet av sommeren blitt overlykkelig MR2 eier selv, og er veldig interesert i å få prøve bilen på bane. Blir ikke det samme med 50-80 grenser langs veien her i Bergen vet dere. Får jo knapt brukt 5. og 6. giret..... Håper det er mulig for forholdsvis "nye" medlemmer å være med også.

#56896  av CelicaTurbo

Velkommen til klubben! Om det er nye eller eldre medlemmer gjør nok ingen forskjell for hvem som får kjøre om det blir trangt om plassene, det er nok viktigere å følge med på forumet når det blir annonsert og betale påmeldingen tidlig nok :)

men, det tar sin tid det her men når banen har vært opptatt så godt som hele sommeren er det vanskelig å slippe til, vi får håpe det kan ordnes relativt fort i september da :)

#56902  av Amund

nå skal det sies at vi søkte ikke før i juni, og banen hadde allerede da fullt belegg. Så om jeg ikke hadde hatt de rette kontakter hadde vi ikke fått leie banen før til neste år.
Samtidig har det vist seg at det tar litt tid med ting der ute, så om vi skal ha noen treff neste år, burde vi søke allerede nå.. Tror det skulle vere interesse nok for det ivert fall..

Siste tilbakemelding går fremdeles på at vi får en dato etter 28 aug. og banen skulle vi få, håper bare ikke det kolliderer med noe ennet..
Pris skulle vi vel få i samme slengen, og den totale summen blir fordelt utover de som skal kjøre. Dvs, jo flere jo mindre på hver enkelt..

Ellers kommer nok jeg og Kristian til å finne ut litt mere hvordan det skal foregå.

Kjelli: velkommen skal du vere!

#57081  av Mr2 Mk2

Kjelli skrev:Ja dette tar sin tid. Ikke for å klage. Det virker ikke enkelt å ordne dette. Jeg er i løpet av sommeren blitt overlykkelig MR2 eier selv, og er veldig interesert i å få prøve bilen på bane. Blir ikke det samme med 50-80 grenser langs veien her i Bergen vet dere. Får jo knapt brukt 5. og 6. giret..... Håper det er mulig for forholdsvis "nye" medlemmer å være med også.
offtopic:Hvilken farge har du på bilen?

#58237  av spkstrp

BTW; 5 og 6 giret tror jeg du skal legge igjen hjemme :D

#58862  av CelicaTurbo

Til opplysning:

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=4805

Og hold videre diskusjon om emnet i den diskusjonen som er linket til ovenfor istedenfor her :wink: