kan korrigere meg Zepticon, en standard 1992 MX5 imot en standard MR2 Mk2 GTi ifra 1992, ville aldri hatt sjans. Å referere til raceriggede MX5er og MR2er som er satt opp ved entrykrav til racing til å yte likt er jo litt gay...
Jeg HAR kjørt MX5 ifra 1992, og jeg HAR eid MR2 GTi i ganske så mange sesonger (samt GTS og Mk1 ikke at MX5en kan røre noen av di versjonene heller da for den saks skyld), det jeg kunne konkludere med var at en MX5 ble en liten fis, ett blekt innslag... alt var for "dårlig" i mine øyne (jeg sammenliknet alt automatisk imot MR2 Mk2 siden jeg eide en selv og faktisk hadde vurdert å handle MX5 etter at XR3ien minforsvant), alt ifra akselerasjonsfølelse, bunndrag, veiholdning, mellomregister, drag på 3. gir, underholdningsfaktor, kvlitetsfeeling av interiør, rett og slett slått ned i buksa any day på alle punkter, det MX5en vinner på, er at den bruker mindre bensin...
Det betyr svært lite hos meg når jeg kjører sportsbil.
Jeg HAR kjørt MX5 ifra 1992, og jeg HAR eid MR2 GTi i ganske så mange sesonger (samt GTS og Mk1 ikke at MX5en kan røre noen av di versjonene heller da for den saks skyld), det jeg kunne konkludere med var at en MX5 ble en liten fis, ett blekt innslag... alt var for "dårlig" i mine øyne (jeg sammenliknet alt automatisk imot MR2 Mk2 siden jeg eide en selv og faktisk hadde vurdert å handle MX5 etter at XR3ien minforsvant), alt ifra akselerasjonsfølelse, bunndrag, veiholdning, mellomregister, drag på 3. gir, underholdningsfaktor, kvlitetsfeeling av interiør, rett og slett slått ned i buksa any day på alle punkter, det MX5en vinner på, er at den bruker mindre bensin...
Det betyr svært lite hos meg når jeg kjører sportsbil.


2000 BMW 530d
2004 Mercedes Benz W211 270CDi
2003 BMW 320d
1999 Audi A6 2.8
2000 BMW 320d
2003 Audi A4 1.9TDi
1998 Audi A6 2.4
1991 MR2 GTS
1986 MR2 1600
1991 Ford Escort XR3i