TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trenger nye fete lykter til min MR2 1991 mod IKKE kjip org.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#49678  av FireWalk

Var igrunn tenkt å skrive en ny post om dette, men kan jo ta det her!

1. Jeg ser mange har konventert til 94+ baklykter. Jeg var tenkt å gjøre det samme. I den annledning ser jeg at mange har et sånt "MR2" merke midt mellom de to små ryggelysene på den senterplaten bak. Hvor får dere tak i det merket? Det følger ikke med orginalt vil jeg tro? Vil gjerne ha et sånt MR2 merke der.. syntes liksom det hører med :-) ser at mange som har 94+ har et slikt MR2 merke midt mellom der...

2. Lexus lykter er også kule.. men hvor får man tak i sånt?

#49683  av [BHS]paladin

Se hva vi har skrevet før i denne ....... ja men uansett kontakt veilside han selger disse :wink:

#49684  av VeilSide

Du var før meg [BHS]paladin :lol:

Vist du leser alle postene FireWalk så kan du ikke unngå å legge merke til det ;)

#49685  av FireWalk

merker? eller lykter? :wink:

åå.. det er så mye man MÅ ha... men hvor blir alle pengene av? :shock:

#49688  av [BHS]paladin

å sier du det man må jo tjene en bagg med cash i måneden for å få det jeg er hypp på

#49695  av FireWalk

hehe.. fant ut at jeg skulle få lakkert bilen.. har bestilt hvite blinklys fremme, effekt anlegget kommer på i morgen. Var tenkt å vente litt med de baklyktene... men har jo så mye minus på kontoen nå at noen lapper fra eller til vil ikke gjøre det noe værre fra eller til.. hehe..

Veilside: hva koster de lexus lyktene? jeg trenger bare et sett med slike, også bestiller jeg den plata i senter + ryggelys fra toyota? passer dette rettpå? hvordan er det med lykteholdere? følger de med lexuslyktene, slik at jeg bare setter inn pærer, også er jeg i gang? eller må man modde til fra de orginale lykteholderene eller noe ?

vurderer seriøst å bestille! NÅ! med en gang!!! ;) sikle sikle...

mon tro hva som passer best på en Rød MR2 MK2... de svarte lyktene kanskje?

også var det det "MR2" merket i midten av senterplaten mellom ryggelysene da.. har lest et par tråder nå, uten å være nærmere noe svar.. hvor får jeg tak i et slikt merke? er det bare et klistremerke? eller hva er det?

#49705  av Zerpent

Kan vel nevne det med å lese hele tråden igjen... :wink:

Han skal ha 3100,- inkl. frakt

#49710  av FireWalk

ok ok, litt stresset og utolmodig i dag :P

kan jo nevne det med "MR2 merkene" igjen :wink:
noen som har peil? vet jo at flere av dere har det.. så noen må jo vite hva det er og hvor man får tak i :-)
 #49751  av VeilSide

chris skrev: "veilside" her på forumet selger også lexus-lykter til mr2 mk2, men de også krever at du kjøper en 94+ senterpanel og ryggelys. er bilder og priser og sånn under kjøp/salg delen.
Firewalk : Er nok bare å bestille det resterende fra Toyota ja så skal det passe som hånd i hanske ;)

#50135  av jensi

Mr .Veilside var hjemme hos meg å viste frem de tre forskjellige baklyktene.

SÃ¥ veldig bra ut etter min mening.
Kunne tenkt meg de som var matt svart eller de som var sotet svart.
Var ikke så veldig stor forskjell på disse to.
De helt blanke var litt vel bling bling på svart bil syntest jeg.

Ingen upris bortsett fra at alt til min bil må ganges med 2 siden fruen skal ha klær for samme beløp som ekstrautstyr til bilen så. :cry:

Må sjekke litt hva jeg kan skaffe av senterplate først.

Takk for bryet Veilside.

Jensi

#50139  av jan-erik

jensi skrev: Ingen upris bortsett fra at alt til min bil må ganges med 2 siden fruen skal ha klær for samme beløp som ekstrautstyr til bilen så. :cry:
Det finnes flere måter å komme ut av den der på :-). For det første så kan ikke de beløpene settes likt, da tross alt ektra utstyr på en bil ikke vil tape seg like fort som klær som er null verdt etter 2 måneder og madammen må ha ny look igjen... Dessuten så trenger hun transport også ikke sant, så derfor har man driftsbudsjettet man kan hente penger fra.

For det andre så må du gjemme vekk alle overtidsinntekter og andre ekstra inntekter å putte disse bilen. Når hun så spør om hvor mye lyktene kostet, ja så si en ca. 500,- pr .stk. Andre eksempler på priser: Hellakkering: 5000,- Fult styling kit 6000,- Feite dekk og felger til 35000,- blir til 10.000,- Kvitteringer må du ikke finne på å fremskaffe, si du fikk ting billig "under bordet" :-)

Noen tips for å kunne opprettholde bilbudsjettet selv med en ekstra finansminister i forholdet :wink:

#50141  av [BHS]paladin

Nei nei det er nessten riktig måte å gjøre det på men............. Hu dama kan jo F#Y= meg skaffe penger sjæl, en farlig faktor er at man kan bli tøffel og det er ikke bra...Når de først har deg da er u solgt.! hehehe damer er falige men man må holde der nede på jorda. Men skal ikke lære deg å dresere damer ... det er jo bare teit.

Back 2 the real thin vilke plugger er besst å bruke på gti motoren. ikke noe orginalt her ass, need the real shitt noe tuning plugger selv om dette er kanskje akuratt som de orginale.............

#50148  av FireWalk

Nå er jeg glad jeg er singel :-) noe av det første jeg merket når jeg ble singel etter 4 år i fangenskap var at jeg plutselig hadde så mye penger til overs! Hadde det ikke vært for det hadde jeg aldri kjørt "lekebil" Nå... :-)

Det er to ting som koster flesk. og det er Bil og Dame.. har man bil, så må man regne med å koste på den penger hele tiden.. det kan virke som et bunnløst hull der man hiver pengene nedi.. med damer er det akkurat tilsvarende, pengee nermest bare forsvinner ut av hendene dine.

Men man får jo noe igjen for det. Det som er fellesnevneren mellom dama og bilen er at så lenge du bruker litt penger på dem, så får du lov til å kjøre dem ;)

men husk.. om du har planer om å kjøre dem hardt, så kan du fort havne i den situasjonen at du blir nødt til å bruke mer penger på dem..

Damer og biler har mer til felles enn vi tror... de tilbyr nemlig Kjøreglede!

og for de av oss som ikke har dame så er jo MR2 en bil som tilbyr akkurat det. Jo mer penger man øser inn i en MR2, jo mer kjøreglede gir den. Men så igjen, om man har dame så vil man jo få mindre penger til å øse inn i MR2en slik at den igjen gir mindre kjøreglede, men så IGJEN så vil jo dama kompenserere for dette ved å tilby deg litt personlig kjøreglede sådan istedet.. Så det hele blir jo en smak sak..

Det hele bunner nok ut i hvilken kjøreglede man foretrekker.. Jeg tror de fleste av oss (hankjønn vel å merke) ønsker seg litt av begge deler. Og da er det jo fint at vi har biler som jo faktisk tiltrekker seg, iallefall til en viss grad, det motsatte kjønn. Så får vi bare fortsette å øse litt mer penger inn i bilene og kanskje kanskje vil vi da en vakker dag oppleve å få litt multifunksjonell kjøreglede alle sammen etter hvert.

Takk for meg.

Amen.
Sist redigert av FireWalk den 20 jun 2004 20:42, redigert 1 gang totalt.

#50164  av [BHS]paladin

:lol: sinnykt bra sagt =) du skal ha for den.

Men det som er bra med bil er : den ringer ikke deg, den sier ikke " å jeg har ikke lysst i dag " og den tier stille når du parkerer den. =) heheh ( er jeg slem, ok da hvis det er noen damer her ,) ( NEPPE )

#50193  av jensi

Må bare skyte inn noen små detaljer så dette ikke misforståes:
Har vært gift i 11 år , har 4 jenter på 14-12-10-8 år som alle vil ha hest.
De skal jo ha biler med tiden .Må bare begynne å spare.(ser for meg 4 røde MK3 med tiden).

Så nye baklykter står beklageligvis litt nede på listen. :wink:

Men skal nok få vri det til.Får ta det av plasma skjerm kontoen. :D

Jensi
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8