MR2i skrev:Nå skal det sies at jeg har gjort fleste designelementer litt mørkere..Betraktelig bedre:D

Mazda 626 GT - 2.5 V6Â KL31
Mazda RX-7 FD - EU spec
MR2i skrev:Nå skal det sies at jeg har gjort fleste designelementer litt mørkere..Betraktelig bedre:D
magnesmurf skrev:Må si at det var mye mer lettlest nå. Fortsatt litt mye hvitt for min smak, men kan leve med det slik det er nå.Takker!
Har fortsatt en liten detalj å klage på, men det er småplukk.
Synes det er vanskelig å se forskjell på leste og uleste poster. Kanskje dere kan lage et tydligere skille mellom disse ikonene? Feks ved stor forskjell på farge (svart mot rødt?) eller stor forskjell på ikonene for leste og uleste innlegg.
Ellers begynner det virkelig å se bra ut nå! Dere har gjort en sabla god jobb!
magnesmurf skrev:Så forresten også at det i noen poster her inne er blitt noe feil når man legger inn brede bilder og skrive under, da forsvinner både bilde og tekst ut til siden.Ser.. der har vi noe å ta tak i..
Se Store posten i bunn denne linken: http://www.ts-ogn.no/index.php?option=c ... 7&start=75
Ting som ikke er på plass i første innblikk i sidene:Vi skal ordne en annonseringsmulighet, BSbildeler reklamen er bare tatt i bruk for å teste annonseplassen som finnes i temaet
- Innehold i Downloadseksjon
- Ny forumtematikk tilpasset til de nye sidene
- Webshop har ingen produkter - enda
- Annonseringsmuligheter (gratisreklame til BS-bildeler for øyeblikket)
- Mange småting!