TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Petter's IS200 *SOLGT*

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #407692  av NarotiC

sindrejl skrev:
NarotiC skrev:De heter Zito Bonsai Sputtering, 8.5x18 framme og 9.5x18 bak
Vært å leka litt med valsa regner jeg med? Er utrolig vanskelig å finne felger til IS'en uten å bredde litt :/

Btw, kan ikke huske at det er normalt med lys i alle fire bak? SÃ¥ jeskla pent ut :)

Det e nok valsa litt bak ja 8) Sku vell ha valsa framme å egentlig, men funke med 215 dekk foran og 225 bak så.
Har kobla om sånn at eg har kjøre og bremse lys i "tåkebaklysan", syns det blir mye finere.
 #407695  av NarotiC

SupraJensen skrev: Ser at du var på frikjøringa 8) æ kom mæ ikkje dit.. blei forhindra akkurat den dagen :P vet du kattig neste frikjøring er og skal du delta da? :wink:
så dæ på filmen, drit stilig IS du har 8)
http://youtu.be/skTX6TDGdmY
Det e den 17. mars 10-17, søk opp NMK Midt troms på facebook så står det nummer du kan sende melding før å melde deg på osv.
Satse på å kjøre da å ja :D
 #407980  av SupraJensen

NarotiC skrev:
SupraJensen skrev: Ser at du var på frikjøringa 8) æ kom mæ ikkje dit.. blei forhindra akkurat den dagen :P vet du kattig neste frikjøring er og skal du delta da? :wink:
så dæ på filmen, drit stilig IS du har 8)
http://youtu.be/skTX6TDGdmY
Det e den 17. mars 10-17, søk opp NMK Midt troms på facebook så står det nummer du kan sende melding før å melde deg på osv.
Satse på å kjøre da å ja :D
Hehe jaok, har meldt meg på no, så da sees vi på frikjøringa? hadde vært stilig med to IS200 på banen :twisted: trur nesten jeg må bestille TSogn klistre merker til å ha på bilen under kjøringa 8)
 #408444  av SupraJensen

hehe så den nettopp på NMK sine FB sider ;) meget bra d dær 8) men va du borti autovernet da det blei sånn snyfokk?
 #408446  av SupraJensen

NarotiC skrev:Neida, va bære litt uti brøyte kanten :wink:
Snø fokk og dårlige vindusviskera, va egentlig sekker på at veien gikk der men :lol:
Haha ja veit kordan d dær kan være :wink: handla nye viskera på jobb igår, så regner med jeg hiver dem på snart :wink: men du vet ikke hvor jeg kan få tak i TTE sideskjørter? dem klarte ikke på jobb å skaffe lengre.. å det er kun dem jeg mangler.. :P

Kommer du på kjøringa 17mars? jeg har meldt meg på, så hadde vært artig om du også stilte opp med IS'n 8)
 #408453  av NarotiC

Hmmm, bestilte mine på harila her i juni 2011 og da meine eg dem sa at det enda va mange igjen. Men har sett replica av dem, men huske ikkje kor no, ska sei ifra vess eg ser nå.

Har meldt meg på kjøringa ja, e meldt endel snø å no :D
 #408454  av SupraJensen

NarotiC skrev:Hmmm, bestilte mine på harila her i juni 2011 og da meine eg dem sa at det enda va mange igjen. Men har sett replica av dem, men huske ikkje kor no, ska sei ifra vess eg ser nå.

Har meldt meg på kjøringa ja, e meldt endel snø å no :D
Ja æ bestilte bakskjørtet på Harila siden æ jobbe dær, men dem klarte ikke finne flere sideskjørter.. typisk min flaks.. :roll:

Ja men de bra, blir gøy, har funne fram noen gamle contidekk på stålfelg som skal få kjørt sæ litt til helga :twisted: orke ikke ødelegge mine Hakka5 på bane :P
 #409780  av SupraJensen

Dette så meget tøft ut 8) liker at du kjører karbonlook på ISn :twisted:
Er det foliert slik?
 #409786  av Aginai

Nydelig IS du har der!! :D Utrolig fin og gjennomfør! ;)
 #411114  av NarotiC

Da var sommerhjula på :D

Bære å vente på finere og varmere vær så man får vaska skikkelig og polert....
Sist redigert av NarotiC den 12 aug 2012 15:00, redigert 1 gang totalt.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10