Side 3 av 19
Re: Mr2 mk1 4agte " trackday"
Legg innLagt inn:12 mar 2012 13:28
av steffen karlstad
Andrepedersen skrev:Knalltøff bil
Skiller seg virkelig ut den her, likte spesielt godt vingen, luftinntaka duffusern og selvsagt felgene. Rått 
takk. Ikke mye bolt on og bestilling deler. Meste er spesial
Re: Mr2 mk1 4agte " trackday"
Legg innLagt inn:12 mar 2012 14:37
av Andrepedersen
Re: Mr2 mk1 4agte " trackday"
Legg innLagt inn:13 mar 2012 00:52
av ArildM
Må få ordnet med litt forsideplass til denne

Re: Mr2 mk1 4agte " trackday"
Legg innLagt inn:13 mar 2012 01:22
av steffen karlstad
ArildM skrev:Må få ordnet med litt forsideplass til denne 
Gromt.
Re: Mr2 mk1 4agte " trackday"
Legg innLagt inn:13 mar 2012 16:26
av Brasse
Kuleste Mr2'en!
Såg den i action på Rudskogen / Cuoresportivo-dagen i september

Re: Mr2 mk1 4agte " trackday"
Legg innLagt inn:14 mar 2012 20:46
av steffen karlstad
liten update.
ole fra speedparts (din total levrandør av datasprut og tuning. gunstig montering) har justert tenning og kaldstart map. klar for bremsing på fredag eller mandag..
Re: Mr2 mk1 4agte " trackday"
Legg innLagt inn:14 mar 2012 21:23
av Rafinus
Liker
Re: Mr2 mk1 4agte " trackday"
Legg innLagt inn:14 mar 2012 22:09
av ArildM
+1

Re: Mr2 mk1 4agte " trackday"
Legg innLagt inn:16 mar 2012 08:36
av toredl87
Ikke at min mening (Har ennå ikke stort å vise fram) betyr noe men dette bygget setter jeg jaggu pris på!
Hva disse "motorsvake" 4A-GE Toyota`ene angår er det langt i mellom vel-dokumenterte typer prosjekt som til syvende og sist innebærer å bygge bil som man kan kjøre effektivt med og likevel kjøre den på gata uten allt for dårlig samvittighet.
Poenget med disse bila handler jo nettopp om det med å lære seg å kjøre effektivt uten å gå så til de grader overkill på bygget

Jeg syns det ser ut som du har skjønt poenget!
Har sett mange som har prøvd samme som deg men likevel ender opp med typiske scenario: Generic random banetøs type allt for psyko motor til å få til noe brukbart samma hva slags understell de stapper inni, i tillegg ender det hele opp med zero license plates.
Not so i ditt tilfelle!
Det noe børstne/skitne utseende passer forøvrig den svært sinte dama helt perfekt!
Me likey 10/10
Meget bra jobba!
Re: Mr2 mk1 4agte " trackday"
Legg innLagt inn:16 mar 2012 18:12
av steffen karlstad
Takk takk, ja hadde jeg satt bur i den og 4 punkt kunne det vert en meget bra gt serie bil. Er jo hovedsaklig en banebil i mine øyne. Men etter ruud racing kom med d geniale konseptet "trackday" er det prioriteringa.
Bilen skal også ned til nurbergring i sommer pluss kansje hellas. Også derfor komfor er like viktig som performance (inntriør, stereo osv)Mer om det senere.
Hadde varmkjøring og full sjekk i dag. Olje temp styringa funket bra. Vifter starter på 95 grader og raskt ned i 70 grader. Dette i stillestående bil.
En av de første med kjølere front?
Re: Mr2 mk1 4agte " trackday"
Legg innLagt inn:16 mar 2012 20:40
av Holger
følger med alt som skjer i tråden her, er ikke ofte man ser så råe aw11
Ble det noe benking idag? =)
Ole har vel lyst til å sette saab motor i bilen din

Re: Mr2 mk1 4agte " trackday"
Legg innLagt inn:17 mar 2012 15:22
av steffen karlstad
Holger skrev:følger med alt som skjer i tråden her, er ikke ofte man ser så råe aw11
Ble det noe benking idag? =)
Ole har vel lyst til å sette saab motor i bilen din 
ble onsdag til uka.
ja snakket på 2,3l med vill ha 4age.
Re: Mr2 mk1 4agte " trackday"
Legg innLagt inn:17 mar 2012 17:07
av Holger
har hatt min tid med saab skjønner du, kan ikke si noe vondt om 2,3 turbon for å si det sånn, fy faen for en motor!
Mister litt sjarm om du setter en 2,3 saab i mr'2 ja

Re: Mr2 mk1 4agte " trackday"
Legg innLagt inn:17 mar 2012 17:36
av ArildM
Spørs om det hadde blitt vanskelig å håndtere AW11en med såpass mye motor?
Re: Mr2 mk1 4agte " trackday"
Legg innLagt inn:17 mar 2012 23:11
av Holger
kunne sikkert dratt ivei noen wheelies ja, hehe
