john_e som har bilder, jeg glemte av kameraet hjemme
Har også lyst å arrangere noe ala great lake run i sverige, altså at man legger opp en lengre rute som man starter med felles start på dagen, også kjører man denne ruta før man møtes på kveldstid
I Sverige var jo dette storgreier, da det var aktivitetsposter langs veien. Stempelkasting, trillebårkjøring, traktordekkrulling med passasjer inni, burgerstopp midt underveis og storfest med live musikk en plass i en skog med no campinghytter på kvelden.
Hadde kanskje vært noe for JCCN/TS-ogn/TSCN å prøve å få til? Trenger jo ikke satse helt oppe i skyene første året, men å fått til en event av noe slag der vi kjører en lang tur med noen pitstops etter veien og så ender opp på en plass i løpet av kvelden?
Mulig det er bare jeg som drømmer

Har også lyst å arrangere noe ala great lake run i sverige, altså at man legger opp en lengre rute som man starter med felles start på dagen, også kjører man denne ruta før man møtes på kveldstid

Hadde kanskje vært noe for JCCN/TS-ogn/TSCN å prøve å få til? Trenger jo ikke satse helt oppe i skyene første året, men å fått til en event av noe slag der vi kjører en lang tur med noen pitstops etter veien og så ender opp på en plass i løpet av kvelden?
Mulig det er bare jeg som drømmer

- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4