Heller tvilsom vil jeg tro. Nå ser det ut til at bilen går på skroten i morgen, slik at jeg får avregget den og flyttet forsikringen over til nye bilen, som forøvrig ble en Nissan Cube
Jeg var klar til å slå til på den Scion xB'en som lå på finn, hadde dialog med selger men den ble desverre solgt like før forsikringspengene for Yarisen var på konto. Det er jo bare sånn det er, førstemann til mølla. På den bilen kunne jeg flyttet over både understell og felger, det er jo rett og slett en Yaris Verso med kantene karosseri :p Til og med eksosanlegget passer rett over.
Men uansett, jeg ble tipset av han som hadde xB'en at det lå en Nissan Cube til salgs på finn, og den var bare halvannen times kjøretur unna. Så neste dag var jeg nede og besiktet den, og tok den egentlig der og da. Ble enig om overlevering i løpet av denne uken, og i forgårs var jeg nede og hentet den.
Tok meg en tur til Bergen i går, da en venninne som er en meget dyktig fotograf var hjemom en liten tur og hadde ledig tid til noen fotos. Så vi kjørte litt rundtom for å speise etter locations og fant en kul liten bakgate og fikk tatt noen bilder