Sideprosjektet mens en venter på deler til GT4'en, MR2'en er garasjeparkert stakkars

Lite love på den, bare vasket og parkert haha.
Ace'n begynner å komme i form igjen, sjefen sier vi skal muligens importere ny sprinter til meg, jeg tilbydde meg å kjøre ned på sykkel å hente den, sa ingenting om å stikke innom det som er av baner på veien, med betaling
Blei ivertfall grisesint med LED kit! Kan anbefale dette om noen vil ha det i bilen sin! Kommer med ballaster som en bare plugger i sånn det ikke blir fucking med evt canbus eller systemer som sier fra om pærer er defekt, og en får velge pæretype, fikk tilogmed en H7 og en H4 (forskjellig på sidene på sykkelen min) Bra greier!
Foreløbig så ser spredningen ut til å være riktig, på billige kit så lyser hele pæra bare svakt, så litt sterkere, her så slukkes den sida som er langlys på H4 ved lowbeam og tennes ved high.
Tenker og prøve på bilene også siden det ble sånn suksess på motorsykkel, som tradisjonelt har ganske ræva lamper, nå har jo denne store lamper da men allikavel det ble jo helt borti natta bra!