TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• er ny her...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#59748  av GT4 CS

Dette er en gt4 og ingen cs da. Men uansett har du fått deg en gromm bil :D Fikk du opplyst at det var en cs?

#59751  av 2fast4u

gt4cs skrev:
Her er bilde jeg har av den. Venstre framskjermen er lakert "litt" feil.. hehe.. men ser da grei ut resten. betaler mindre enn 125 000 for den, for toppakningen er gåen, men det vil bli fiksa med en gang den kommer til Norge, før jeg får den. Hva trur dere? vanlig gt4 eller cs???
Send meg ch.nr på denne bilen, så sjekker jeg hva dette er.

:wink:

#59774  av gt4cs

GT4 CS skrev:Dette er en gt4 og ingen cs da. Men uansett har du fått deg en gromm bil :D Fikk du opplyst at det var en cs?
Han trudde det, men viste ikke sikkert..

#59775  av gt4cs

2 FAST 4U skrev:
gt4cs skrev:
Her er bilde jeg har av den. Venstre framskjermen er lakert "litt" feil.. hehe.. men ser da grei ut resten. betaler mindre enn 125 000 for den, for toppakningen er gåen, men det vil bli fiksa med en gang den kommer til Norge, før jeg får den. Hva trur dere? vanlig gt4 eller cs???
Send meg ch.nr på denne bilen, så sjekker jeg hva dette er.

Sendt på PM :)

#59780  av gt4cs

hva trur dere? på venstre døra så er det to merker + ett bak håndtaket. er det bare bilde eller er det lakken? selvsagt vanskelig å si utifra ett bilde, men... det står 208 hk i vognkortet, ettersom det da ikke er en CS så er det kanskje en limited editon???

#59782  av 2fast4u

Har du vognkortet til bilen ?

#59783  av gt4cs

har det ikke nei. men han som henter bilen har fått oppgitt at det er 208 hk

#59786  av 2fast4u

GT4 har vel 204hk, CS - 208hk

Har sendt deg info ang ch.nr pr PM

Sjekk spesielt denne modellbetegnelsen etter ST185L-.......
stemmer dette med det selger opplyser, så har du svaret her.

#59815  av CelicaTurbo

som 2Fast skriver, det endelige svaret får du ved å sjekke modellkoden, jeg antar han har gitt deg detaljene på hva som er hva der :) Men etter bildet å dømme er det ingen Carlos Sainz, og det eksisterer ingen "limited edition" annet enn at noen kaller Carlos Sainz-modellen for dette. Vanlige modeller har 204hk og ikke 208 som det er nevnt tidligere, samt en del andre forskjeller. Det er jo mulig at panseret er byttet som foreslått tidligere i tråden men jeg har ikke troen på det siden også frontfangeren er fra den vanlige GT4.. da må det i så tilfelle være om bilen er frontskadet og reparert med deler fra en ordinær GT4 og jeg håper ikke det er tilfellet så klart :wink:

#59834  av GT4 CS

I vognkortet mitt står det jo at det er en 204hk motor da. Selv om bilen er en carlos. Mye rart ute og går. Er jo muligheter for at bilen er reparert med gt4 front og panser pga en smell som celica turbo sier, eneste logiske løsning på at du har fått oppgitt at det er 208hk. Eller så er selger der du kjøper bilen ifra på bærtur ang hk. Ikke at 4hk har noen betydning,men rett skal vere rett. Men dette finner du fort ut av da du får chassinr eller får bilen og tar en titt i motoren din. Gromm bil uansett :D

#59851  av vegar85

det skal vel stå at det er en cs i vongkortet. det går det på min i hvertfall. :D

#59861  av Dviper

Jeg har min bil forsikret gjennom Jernbaneverket og jeg betaler 11575 kr i året.. Fullkasko + 12000 km i året.. Starter med 20 % og har det slik at ingen under 25 år kan kjøre den.. 6000 i egenandel..

Hva er forskjelden mellom TC GTfour og TC GT4 WRC???

#59862  av ST205RR

Dviper skrev: Hva er forskjelden mellom TC GTfour og TC GT4 WRC???

http://www.st205.net/techinfo/wrcornot.htm

#59869  av Dviper

Takk for url..!!! Men jeg er ikke sikker om jeg har en Wrc eller en Group A enda..

#59885  av GT4 CS

Hei vegar. hvor mange kw er det oppgitt i vognkortet ditt da? Kan ikke si jeg husker at det står det er en carlos i vognkortet mitt, kansje importør tar den inn som en 204hk for og spare penger? Ikke vet jeg,