TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Paa tide med et lite kaffeslabras paa oestlandet snart?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#72119  av jumbo

Mitt er 93234580

HÃ¥per jeg finner fram, er ikke veldig godt kjent i Sandvika lokalt, men ser dere vel... :D

#72258  av Phantom3D

Vi ble hele to biler, hva skjer? Var kanskje ikke den mest geniale plassen å ha møte på da. Lørdag på parkeringsplassen til er storsenter. Men uansett, vi lå litt breit og fikk damer til å snu seg ;)

#72261  av jumbo

Ja, gikk litt skeis det der... Jeg var på plass ca 1410, kjørte noen runder nede i den parkeringskjellern uten å se snurten av dere (ikke at det var lett uansett i den mengden), og ga etterhvert opp. Dro ut og fikk stoppet en litt roligere plass, og ringte Kai som sto med bensinlekkasje på verksted :cry:

Tenkte jeg skulle ringe Phantom men da tok telefonen kvelden, so no luck... Får heller prøve igjen snart.

#72263  av Phantom3D

Var det du som kjørte den sorte? Vi så deg vi!!

#72282  av Anders gullstein

Problemet mitt var at serveren til forumet var nede da jeg skulle notere meg tlf. nummer. Møtte på ett par av dere, men fant ikke kafè'n :? . Observerte en CS i parkeringshuset på sancvika storsenter da, hadde hvitlakkerte orginalfelger. Så fin og strøken ut.

Vi får prøve å gjøre en mer seriøs innsats neste gang.

#72321  av jumbo

Uff da Phantom, var nok meg det ja. Om den kan kalles svart, all saltgørra tatt i betrakning vites ikke, men var nok sikkert meg allikevel

Kikka alt jeg kunne uten å se noe som kunne ligne i det hele tatt jeg :? Hvor så dere meg hen?

#72323  av ErikG

Tror jeg så deg på veg inn i parkeringshuset

#72407  av jumbo

Gah.

Vel, vi får prøve igjen, men helst avtale et treffpunkt med mindre enn 1400 folk på neste gang. Var så mye folk og biler på lite plass der nede at nesten umulig å finne noen som helst.

#72498  av MRQuoc

altså .. noen bør skjerpe seg, .. slikt liker jeg altså ikke ..

Blå java , takk .. 2 minde sjokobiter og halv teskje brunsukker.. mange takk

Dette måtte jo egentlig bare gå galt, jeg var jo ikke med :mrgreen: , ingen kaffe blir suksessrik uten sleskete trynet mitt tilstede .. men nå får tiden gidder jeg altså ikke å sykle, så jeg trenger sitteplass. Rød løper fra døren til bilen og egen paraplydame for snøværet også! (helst i nisseskjørt)

Jeg må bli informert om sånt vet´ere!
( +47 988 26 258 )

Vi kan lage en telefonliste ;)( for de som har lyst til å gi fra seg nummeret sitt )

#72504  av jumbo

Nummeret mitt er i denne tråden mener jeg :)

Er klar for retry jeg, men drar 14 dager på seilferie til helga så må bli en liten stund til for min del, men det hindrer jo slettes ikke andre i å ta et kaffetreff :D

#72527  av ErikG

Ble påkjørt i dag, så må vente til jeg har reparert skaden. Nenstre skjørt fikk seg en stygg en. Ble hull.

#72545  av kaimagne

Ja, det var noget surt for meg også. Hadde virkelig gledd meg på et treff, men som sagt så endte jeg opp med bensinlekkasje i overgangen mellom røret fra påfyllinga og gummislangen som går inn til tanken. Sannsynligvis er dette grunnet litt lemfeldig omgang med verkstedjekk ifm dekkskifte, og ingenting som tilskrives Celica's kvalitet... :oops:

Skal på bukk i Sarpsborg i kveld (på verkstedområdet ved Grålum, hos Egil Nicolaysen Transport hvis noen vil ta seg en tur), og satser på å få fiksa dette da. Regner med det er slangen som har blitt strekt såpass mye at den har revna litt i området rundt slangeklemma, det er i hvertfall der det lekker.

Ei telefonliste ifm treff kunne jo vært en idè, en annen måte å løse dette på, er jeg å legge til en kolonne på medlemsoversikten, evt legge det inn på personalopplysningene. Hva sier webmaster til dette, mon tro?

Kai Magne

#72726  av MRQuoc

kaimagne skrev: Ei telefonliste ifm treff kunne jo vært en idè, en annen måte å løse dette på, er jeg å legge til en kolonne på medlemsoversikten, evt legge det inn på personalopplysningene. Hva sier webmaster til dette, mon tro?

Kai Magne
*legge hånden på hodet til Kai Magne*
Min troende, jeg er din leder og ånd.. ikke tenk hva en webmaster sier, vås fra bergensere bør vi fra "store Østlandet" holde oss borte fra, høhø ^.^

Uansett, jeg stemmer for en person som tar seg av en tråd om dette. Kun en post på den tråden der personen oppdaterer, låse tråden også egentlig, for blir det mange som legger inn poster, blir det fort forvirrende ;) .. så jeg stemmer for at en person gjør dette, tar imot pm fra de enkelte og oppdaterer tråden, de bør gjøre dette selv, siden det er noe som heter personlov .... som sikkert fungerer her også ;D

#74054  av tettwatt

Hva med å gjøre et nytt forsøk på å møtes? Jeg mener det kan jo ikke skade, og det hadde jo mest sannsynlig vært hyggelig eller hva? (Forresten, sandvika storsenter på en lørdag i julestria (ja, den begynner 1. november), er et prosjekt som kan skremme selv de med de største cojones, kanskje velge ett litt mindre folksomt møtested neste gang???)

#74272  av Anders gullstein

Ã…pen for alle forslag.