TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sommertreff 2005!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#77078  av ST205RR

Mye er klart men ikke alt,vil komme med skikkelig info når di siste brikkene faller på plass slik at man har svar på di spørsmål som måtte komme :D

Men jeg kan si så mye at vi har fått meget gunstige betingelser anng banekjøring.....

Vi håper på at så mange så mulig legger turen dit for det kommer til å bli ett bra treff på en RÅ bane :twisted:

#77805  av Tor

ST205RR skrev:Mye er klart men ikke alt,vil komme med skikkelig info når di siste brikkene faller på plass slik at man har svar på di spørsmål som måtte komme :D

Men jeg kan si så mye at vi har fått meget gunstige betingelser anng banekjøring.....

Vi håper på at så mange så mulig legger turen dit for det kommer til å bli ett bra treff på en RÅ bane :twisted:
Gleder meg til info om dette :) NÃ¥r kommer den?

#78008  av jan-erik

Jeg har allerede meldt meg på kjøringa :D

Tor: Sjekk ut http://www.sommertreff.no

Ved forhåndsbetaling koster det 400,- for over 2 dager med banekjøring. B-b-b-billig. Men turen kommer nok fort på 5-6000,- kroner om man tar med bensin utgifter til 200 mil transportetapper, overnatting, mat, reparasjoner på bil mm.

Gleder meg 8)

#78010  av ST205RR

som sagt ting er ikke alt ferdig enda anng planlegging/info om treffet
men vi vil innformere mere så snart vi har alle fakta

ser at det er noen som har meldt deg på sommertreffet allerede,
for dere som ikke har gjort det,vent litt med dette.....

#79094  av EilertseN

Noe nytt på fronten ?
 #79300  av ST205RR

håper vi skal ha alt klart til ca 5 jan :D så følg med....

#79339  av Tor

Oh, 5 Jan er ikke lenge til :) De som ikke har meld seg på bør vente :) Jeg følger det rådet der ja :)

#79645  av Nemigirl

Steike være dettan må man jo være med på. Sku jo i fjor, men så blei d nu ikje nåkka av.
Men me mindre æ har nån eksamena rundt da så bi æ nok antageli å dra typen me mæ, å vess ikje han gidd så hiv æ nu nåkka vænninne i baksetet å kjøre ;oP

#79646  av Nemigirl

Jah
Sist redigert av Nemigirl den 31 des 2004 17:26, redigert 1 gang totalt.

#79652  av tojo

Bilde Nemigirl ta med deg alle venner og kjente!
Ja møt opp alle sammen,vi i planleggingsgruppa skal gjøre alt vi kan for at dette skal bli et uforglemmelig treff :D Husk dette er første gang det arrangeres TS-OGN treff UP NORTH,all ære til http://www.sommertreffet.no som vi skal arrangere sammen medBilde
Som ST205RR sier kommer vi tilbake med fyldigere info om treffet,overnatting++ 5 Januar .

#80064  av Tor

Hihi, er ikke lenge til 5 Jan nå :) kom med info :) Gleder meg noe sykt til dette... kan ikke bare Januar, Frebrua og Mars vært borte vekk?

Da er 5 Januar her :) Håper det kommer info iløpet av kvelden :) Jeg skal på jobb men håper at det ligger noe her når jeg kommer hjem... Blir det noen spennende dealer tro?

#80589  av Gjertsen

[quote="tojo"]Bilde Nemigirl ta med deg alle venner og kjente![quote]

HEHE må le litt.. skjønner jo hvorfor man vil ha hu med. siden det kommer jente dit som kjører toyota kommer nok jeg også om jeg har Carlos'n enda..

Hva er dette med BANEDEKK? Tor nevnte det, helt nedslitte dekk da eller som på gocarts?

[quote="jan-erik"]
Ved forhåndsbetaling koster det 400,- for over 2 dager med banekjøring. B-b-b-billig. Men turen kommer nok fort på 5-6000,- kroner om man tar med bensin utgifter til 200 mil transportetapper, overnatting, mat, reparasjoner på bil mm. [quote]

Har du planer om å få skader på bilen da??
5-6000 er noe jeg absolutt ikke har i den tiden der om jeg kjøper leilighet.
Så da blir det kanskje ikke no ACR på meg i 2005.
men blir vel ett Sør treff og? eller.

#80593  av MRQuoc

Jøss,Gjertsen vi er på samme baner .. blir leilighet for meg i 2005 .. så jeg skjønner din fortvilelse ;p .. jeg går god for at man da ikke har 5000,- til overs ;) ..

men atte , jeg ser frem til dette.. som regel klarer jeg vel henge meg på i siste liten ;D

#80594  av jan-erik

Gjertsen skrev: Hva er dette med BANEDEKK? Tor nevnte det, helt nedslitte dekk da eller som på gocarts
Det er en helt spesiell friksjonsasfalt. De har vel valset over den bare 1 gang i forhold til normalt 3. Gir banen en ganske ru overflate, og vannet dreneres fint igjennom. Selv med øsende regnvær er det bra grep. Trengte kanskje 20 minutt med oppholdsvær så var det som å kjøre på tørr asfalt igjen. I LIKE IT 8)

EDIT: Leste BANEDEKKE jeg. :oops:
Banedekk. Mener nok R-dekk. Det er gategodkjente mønstrede slicks, og de har en mye mykere gummiblanding, og har samtidig også mye stivere dekkvegger. Gir veldig godt grep, men slites fort ved kjøring på vanlig vei. Slicks er ikke godkjent å kjøre med, da bilen skal være i forskriftsmessig stand.
Gjertsen skrev:
jan-erik skrev: Ved forhåndsbetaling koster det 400,- for over 2 dager med banekjøring. B-b-b-billig. Men turen kommer nok fort på 5-6000,- kroner om man tar med bensin utgifter til 200 mil transportetapper, overnatting, mat, reparasjoner på bil mm.
Har du planer om å få skader på bilen da??
5-6000 er noe jeg absolutt ikke har i den tiden der om jeg kjøper leilighet.
Så da blir det kanskje ikke no ACR på meg i 2005.
men blir vel ett Sør treff og? eller.
Neida, men går jo litt bremseklosser og dekk. Så for oss søringer kommer hele greiene på minst 5-6000,-. Men det er verdt det!!!

Leilighet? Du har iallfall bakseter i bilen din du som du kan sove i! Trenger ikke leilighet da :wink:

Vi jobber med et treff i sør også ja på Dagali. Blir nok ikke samme type banekjøring, men håper at det skal bli mulighet til og få til noe slik at folk kan få luftet bilen sin godt i trygge omgivelser.

#80603  av sw20

jan-erik skrev:Jeg har allerede meldt meg på kjøringa :D

Tor: Sjekk ut http://www.sommertreff.no

Ved forhåndsbetaling koster det 400,- for over 2 dager med banekjøring. B-b-b-billig. Men turen kommer nok fort på 5-6000,- kroner om man tar med bensin utgifter til 200 mil transportetapper, overnatting, mat, reparasjoner på bil mm.

Gleder meg 8)
har du virkelig tenkt å satse eller????? 8)
du må ikkje glemme at du kjøre toyota man!!!! :twisted: