TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• God biler til max 260 000?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#80017  av Oas

ja blir ikke no 200sx :?
blir nok mr2, han jeg kjøper av holder på og fikse papirer så skal jeg hente bilen i morra, omg var vanskli og finne forsikring vesta og gjensidige ville ikke gi forsikring siden noen under 30 skulle bruke bilen. men han fyren jeg kjøper av skal fikse allt det der,

#80045  av GT_rider

Hvilke modell er det. Rart at en under 30 ikke får forsikra en mr2. Jeg fikk da forsikra Celicaen på meg. Men så er det også en nå 15år gammel bil. Sikkert annerledes viss du har invistert i en mk3.
Enjoy.. :D :D

#80079  av celicat23

Oas skrev:ja blir ikke no 200sx :?
blir nok mr2, han jeg kjøper av holder på og fikse papirer så skal jeg hente bilen i morra, omg var vanskli og finne forsikring vesta og gjensidige ville ikke gi forsikring siden noen under 30 skulle bruke bilen. men han fyren jeg kjøper av skal fikse allt det der,
Hvis du er 26år eller eldre så er tennant ett godt alternativ (http://www.tennant.no). De som leverer nybil forsikring o.l til toyota. Betaler nå 5.600kr i året på celica'en min, med full kasko og hele pakka.

#80086  av Oas

bilen står på morren min, så vis jeg skriver jeg så mene rjeg hun. når hun hade ikke en kolisjon i hele sitt liv og kun hat vesta betalte vi 12 000 i året med min celica. og nå vil de ikke forsikre mr2 en engang siden den har brukere som er under 30.

#80089  av kaimagne

celicat23 skrev:Hvis du er 26år eller eldre så er tennant ett godt alternativ (http://www.tennant.no). De som leverer nybil forsikring o.l til toyota. Betaler nå 5.600kr i året på celica'en min, med full kasko og hele pakka.
Vær oppmerksom på at Tennant kun har to hovedforfall i året på sin premie, mens normalt får man minst fire, og opp til 12 forfall hos andre selskaper.

NAF kombinert med Gjensidige er det som ble gunstigst hos meg med min T-Sport, kommer på ca 10000 med fullkasko og 20.000 km pr år. Uheldigvis har jeg bare 60% bonus etter en rygge-episode med den helvetes Corolla-stasjonsvogna jeg er lite stolt av. Dum som jeg var tok jeg skaden på forsikringa... :(

Kai Magne

#80183  av celicat23

kaimagne skrev:
celicat23 skrev:Hvis du er 26år eller eldre så er tennant ett godt alternativ (http://www.tennant.no). De som leverer nybil forsikring o.l til toyota. Betaler nå 5.600kr i året på celica'en min, med full kasko og hele pakka.
Vær oppmerksom på at Tennant kun har to hovedforfall i året på sin premie, mens normalt får man minst fire, og opp til 12 forfall hos andre selskaper.

NAF kombinert med Gjensidige er det som ble gunstigst hos meg med min T-Sport, kommer på ca 10000 med fullkasko og 20.000 km pr år. Uheldigvis har jeg bare 60% bonus etter en rygge-episode med den helvetes Corolla-stasjonsvogna jeg er lite stolt av. Dum som jeg var tok jeg skaden på forsikringa... :(

Kai Magne
Jeg har tennant, og jeg har 4 hovedforfall jeg.

Samme hva: Ring rundt å sjekk. Det er prisforskjeller på MANGE MANGE tusen ute å går! IF ville ha nesten 20.000 i året for celica'n. Mens Tennant tar 5.600kr. 14.400kr spart i året, bare på å ta noen telefoner. Syns det er verdt det.

#80188  av kaimagne

celicat23 skrev:Jeg har tennant, og jeg har 4 hovedforfall jeg.

Samme hva: Ring rundt å sjekk. Det er prisforskjeller på MANGE MANGE tusen ute å går! IF ville ha nesten 20.000 i året for celica'n. Mens Tennant tar 5.600kr. 14.400kr spart i året, bare på å ta noen telefoner. Syns det er verdt det.
Merkelig.. Jeg spurte om jeg kunne få fire hovedforfall, men nei, det kunne jeg IKKE få...

Uansett, det du sier om at man må ringe rundt, er veldig viktig om man er interessert i å spare noen tusenlapper. Bra timebetaling for å ringe rundt litt ja... Jeg fikk tilbud fra knappe 10000 kr til over 16000 på min bil...

Kai Magne

#80227  av Oas

kaimagne skrev:

Kai Magne
hehe det er ikke no i forhold til oss vi tok noe på forsikringa som var billigere og reparere en egenandelen :roll: :cry: trøstd eg med det du det var tappe det

#80255  av kaimagne

Du får rope ut når du kommer over "kanalen" med båten, så kan vi treffes over en burger i kveld, og beundre den nyanskaffede bilen!
(hvis du har tid da)

Kai Magne
93222796