TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Japmeet i Trondheim 20/1

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#83595  av karl234

:(

#83698  av Castrol

karl234 skrev:chris, espen, frank og karl og karl :P : møtes kl 7 på siemens for en real vask?
Vasker nok hjemme i morra før treffet jeg.. Har ikke helt tro på høytrykkspyling når det er meldt minusgrader. :wink:

#83705  av sindrejl

jeg kommer læll og skal på siemens med espen for vask klokka 7 ;) Fronten er fiksa :P
 #83754  av Maverick

Jeg må antageligvis melde forfall, skal på visning på ei leilighet mellom 20 og 21 i kveld .. Kan være jeg rekker en liten tur, men jeg tviler .. Så forfall er meldt :cry: :cry:

#83783  av Fluke^

I will be there :)

#83877  av chris

Ble jo bra oppmøte det der da! noen som telte antall biler? noen som har bilder å sende meg i mail : christian@langberg.no (så jeg kan legge ut på treffsidene)

var ikke mange ikke-japser der heller..bare et par chryslere og sure volvoer som var innom i 2 minutter og skjønte at de ikke hadde noe der å gjøre :D

#83918  av Little Papa

Ble bra oppmøte ja :D ca 30 biler kom, var jo faktisk ganske mange før kl 20.00 også. Til og med Alf kom til rett tid :wink:

#83926  av Wishmaster

hehe..jeg kjørte chrysler :P men tok et par bilder:) Bilde Bilde Bilde Bilde Bilde Bilde Bilde Bilde

#83935  av @lpher

Little Papa skrev:Ble bra oppmøte ja :D ca 30 biler kom, var jo faktisk ganske mange før kl 20.00 også. Til og med Alf kom til rett tid :wink:
Pfft!! :D

EDIT: Canon-fotograf Sindre?!!! Give us some high-res pics asap! :D

@lpher

#83939  av Levia

AHRG!!!

TORSDAG JA!!
TORSDAGTORSDAGTORSDAG!!!

*kremt*

Christian...

#84364  av chris

@lpher skrev:
Little Papa skrev:Ble bra oppmøte ja :D ca 30 biler kom, var jo faktisk ganske mange før kl 20.00 også. Til og med Alf kom til rett tid :wink:
Pfft!! :D

EDIT: Canon-fotograf Sindre?!!! Give us some high-res pics asap! :D

@lpher
kommer på treffsiden snart ;)

#84372  av sindrejl

oi oi grøss.. nei her kommer noen bilder med stativ.. nedskalert en smule.. http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=6953

#84378  av sindrejl

helt ærlig.. jeg sliter med at photoshop ødelegger kvaliteten når jeg skalerer ned bildene.. thats not good!!! ødelegger MYE også :( Noen som vet hvordan nedskalere, men fremdeles beholde oppløsning og kvalitet.

#84544  av chris

sindrejl skrev:helt ærlig.. jeg sliter med at photoshop ødelegger kvaliteten når jeg skalerer ned bildene.. thats not good!!! ødelegger MYE også :( Noen som vet hvordan nedskalere, men fremdeles beholde oppløsning og kvalitet.
kan ikke nedskalere og beholde samme oppløsning vettu ;)

mindre oppløsning = dårligere kvalitet

men du kan jo prøve å komprimere litt mindre da?