Due har og være med på cruisingen ellers må vi få iallefall 50% avslag på det vi måtte ønske av stash fra butikken din hvis du skal jobbe ..

Celica Carlos Santz 3043 og en helt streit corolla med 20v Black Top
@lpher skrev:Jeg må jo bare si at jeg er HELT enigKjelliken skrev:Hihinei @lpher det kan du bare glemme ingen jobbing den fredagen der..
Due har og være med på cruisingen ellers må vi få iallefall 50% avslag på det vi måtte ønske av stash fra butikken din hvis du skal jobbe ..Du mener det ja?
sw20 skrev:hmmmmm begynner å koke ihop en plan om å ta hurtigruta til trondheimLUCKY YOU!
for så å treffe dere å kjøre oppover....!
noen som kunne ha møtt meg på kaia i såfall...???
er vel for seini ute til å melde meg på treffet men kan vel betale i porten....
og så var det muligheter for telt var det ikkje????
får ligge der å kose meg med bilblad e da og passe på bilen min....hehe
Kjelliken skrev:Feck...a missed business oportunity dette da?det verste er jo at du jobber menst vi er på vei opp og ikke ned for vi vil jo nødig ha med ekstra vekt på veien opp hehe..
får vel også se om det er penger igjen etter turen opp det blir fort noen kroner
funkes skrev:Kanskje det står noe om det, men jeg er for lat til å lese gjennom trådenLatsabb!
Er det toyotacruising eller japsebil generelt?
funkes skrev:Tviler på at det står noe om ts-ogn cruisingen på http://www.sommertreff.noFjomp!
Les først, så svar
funkes skrev: Oi Alf skal kjøre på baneHihi
funkes skrev: Så at han fra Melhus med den blå Evo 7'eren skal oppover også.Det kommer garantert endel andre gromme japsebiler også
Sendte han en sms nå og han blir vel også med på kolonnen. Så da blir det ikke bare meg uten Toyota![]()