TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Streetmeet 16.April

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#101347  av FireFox

Var der jeg... kom i hiace`n siden bilen min ikke går :?
SÃ¥ bilen din der da ;) den er meget pen :)

Sinsykt kjipt at polti jagde folk derfra... var meninga at folk skulle flytte seg ned til Ikea, men der hadde dem spærra av med traktor :x

Så det ble til at endel dro, og resten flytta seg ned til Shell/Mækker`n for et streetmeet der :D

knipsa noen bilder på motorfestivalen og filma litt fra streetmeet... kan legge ut en link senere da jeg har fått lagt dem inn.

#101350  av mr.two

Hørte av noen venner det var fare for teknisk sjekk, så jeg droppet det..gidder ikke risikere saftig bot for å råne :wink:

Erik G ; Så bilen din i kø på avkjøringen fra E6 igår, da du nok var på vei til Motorfestivalen. Så den bare kjapt, men den så veldig fin ut.

#101352  av ErikG

Var det du som lå to biler bak meg??

#101361  av mr.two

ErikG skrev:Var det du som lå to biler bak meg??
Nei, jeg og en kompis kjørte forbi mot Gardermoen med en sliten Sierra pick-up 8) ( IKKE min ! lol )..kikket tilfeldigvis på køen og da dro jeg kjensel på den.

#101367  av Speeder

ErikG skrev:Noen andre enn meg som var der?? Så bare ett par toyoer der. Var vel ikke så veldig vellykket ettersom snuten sperra området. Noen som tok bilder??
Jeg var der, men ikke med toyota. Var ikke i kjørbar stand(jeg ikke bilen :) )

De toyotane jeg fikk med meg var: Din st185 pluss en rød en. en sølv og en rød st205, 3 andre t20'r, minst 2 røde mr2 mk2 + en mk1.

2stk IS200 og en mk3 supra.

#101382  av Veilside_Supra

den audiobahn supraen var heftig:-D

#101395  av Magne

Jeg var nok innom en tur.. men kom litt seint tror jeg.. Med en gang jeg kom begynte onkel å sperre av alt.

Kjørte hvertfall Rød MR2 med mine nye 18" cromma felger. Noen som så meg?

SÃ¥ bilen din ErikG! Meget fin bil du har! :D

Møtte såvidt på soarer fra forumet her, traff han aldri igjen når jeg måtte flytte på bilen..

#101405  av soarer

Joda det var gøy det der. Tror politiet ble litt forbanna når noen idioter begynte å skyte opp raketter når politihelikopteret var like bortenfor oss. Jeg kom relativt tidlig og fikk parkert inne på selve plassen. Dere skulle sett det var noen som ble rimelig stressa når bilen fra biltilsynet skled gjennom mengden. He he he. Jeg så en grønn litt støvete mr2 mk2 også. Og så hilste jeg på grimfer og magne da.

#101416  av Speeder

Magne skrev:Jeg var nok innom en tur.. men kom litt seint tror jeg.. Med en gang jeg kom begynte onkel å sperre av alt.

Møtte såvidt på soarer fra forumet her, traff han aldri igjen når jeg måtte flytte på bilen..
La merke til den ja, så MEGET bra ut :!:

#101482  av sindrejl

celicat23 skrev:
GT_rider skrev:
celicat23 skrev: Desverre, celica'n blir ikke å se på noen treff i det hele tatt.
:shock: Hvorfor??
Flere ting egentlig. Ene er det at jeg bygger bilen for min egen del, og på godt norsk driter i hva andre syns eller mener om den. Så er det det at det ligger ett 34" aluminium balltre i bilen, som jeg kommer til å bruke på folk som tar på bilen. Og da blir det så mye stress og mas med snuten etterpå, så jeg lar bilen stå hjemme. For på treff som dette så er det alltid noen mindre begavede mennesker som må pelle på andre sine ting.

SÃ¥...Yaris verso! Konge bil.
Okeeeeeeey.. en mann uten mye mellom ørene altså..

#101505  av FireFox

Magne skrev:Jeg var nok innom en tur.. men kom litt seint tror jeg.. Med en gang jeg kom begynte onkel å sperre av alt.

Hehe, det var deg det ja... :D komenterte felga dine til en kamerat.. dem passa bra til bilen da :) så rått hehe :)

Stod ikke langt fra deg faktisk.. hadde en rød hiace med digert Xelent merke bak.. spillte litt musikk

#101508  av ErikG

Det var ikke du som stod og spilte sammen alle sandvika folka??

#101514  av Magne

FireFox skrev:

Hehe, det var deg det ja... :D komenterte felga dine til en kamerat.. dem passa bra til bilen da :) så rått hehe :)

Stod ikke langt fra deg faktisk.. hadde en rød hiace med digert Xelent merke bak.. spillte litt musikk
Takker takker! :D
Jeg var veldig i tvil på hel crom til å begynne med, men Tommy Sharif ga meg et bra tilbud på dem også hadde jeg med meg noen kamerater som absolutt ikke ville la meg dra derfra uten de felgane.. :? hehe.. men nå er jeg meget fornøyd!
Syns jeg husker en rød high ass der ja... Men fy flate å mange folk og biler det var der da! Er detta noe som skjer hvert år eller?

#101743  av grimfer

Jeg var der, sammen med brorsan fra nordvestlandet. Han kom nedover denne helga ene og alene for motorfestivalen og street meetet!
Han dro i går, og han var ikke skuffet!

Litt trist at politiet var så veldig på hugget... De skaffa seg nok ikke mange fans denne kvelden, mistenker jeg.

Hei til dere jeg hilste på, forresten! (det burde vært flere av oss!)

#102046  av FireFox

ErikG skrev:Det var ikke du som stod og spilte sammen alle sandvika folka??
nope..