TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Banekjøring 3 mai (rudskogen)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#104126  av skody

Neemi skrev:Om du leser teksten nøye....og så går du på http://www.bilmekaniker.no

Her vil du se at inngangen koster 70 og kjøringen koster 300.
Og det er da inngangen han sier det er halv pris på?
Nå har jeg mailet kontaktpersonen. Er spent på svaret.
I beste fall er det en uheldig utformet tekst i mailen.
I verste fall er det helt på trynet. Ingen med en sportslig Toyota som drar på treff for å spare 35kr bare for å SE PÅ andre kjøre. Meningsløst :roll:

#104171  av Elzin

midt i uken! for noe drit ;) kan ikke ta en dagstur fra stavanger til oslo :shock:

men jeg viiiiil på bane kjøring :P

#104187  av kaimagne

Det går da fint å kjøre fra Stavanger til Oslo på en dag? ;)
Kan skaffe deg rom her på Rygge flystasjon (40 minutter fra Rudskogen) for natta jeg, hvis du har behov for det.

#104210  av skody

skody skrev:
Neemi skrev:Om du leser teksten nøye....og så går du på http://www.bilmekaniker.no

Her vil du se at inngangen koster 70 og kjøringen koster 300.
Og det er da inngangen han sier det er halv pris på?
Nå har jeg mailet kontaktpersonen. Er spent på svaret.
I beste fall er det en uheldig utformet tekst i mailen.
I verste fall er det helt på trynet. Ingen med en sportslig Toyota som drar på treff for å spare 35kr bare for å SE PÅ andre kjøre. Meningsløst :roll:
Jaggu. Er visst bare inngangsbilletten de slår av på. :(
Det var jo generøst. Bor neppe så mange Toyota-eiere og/eller tscn-medlemmer i nabolaget der. *klappe*

#104532  av GT4 CS

Gleder meg som en liten unge til og kjøre gris igjen :)

#104555  av Johnny_Bravo

ingen som klarer å bytte klutchen på en Mk2 MR2 før den 3mai for en rimelig penge da? :lol:

#104603  av GT4 CS

Har ikke byttet på en mr2 før, men kan da umulig være noe hokus pokus? Ned med traværsj og tilte motor, vips ut med girkasse. Slik jeg i grove trekk trur fremgangsmåten er. Før onsdag ja, er jo noen timers jobb da :) Men ta kontakt på tlf 91879886 så kan vi se om vi blir enig :)

#105304  av kaimagne

Så fantastisk morro jeg hadde det i kveld! Er støl i kjeften etter å ha glisa fire timer i strekk! :D
Traff faktisk forholdsvis mange folk som er her inne, tror jaggu meg det var opp mot 10 stykker jeg! Vet Grøndis hadde med kamera, så her er det bare å få ut bilder!
Det grommeste av alt var jo at jeg slo GT4 CS sin pers på rundetida, jeg fikk 1.14.8 - regner med fuelcut kappes og trykket skrus til himmels neste gang han skal utpå der, dette kan han da ikke stå for... ;)

Ellers kan jeg berette at bilen min gikk fortere enn de aller aller fleste 200 SX, Evo og original Skyline... :mrgreen:

Er jo nesten litt for ille å selge denne bilen, men det går i hvertfall bra! ;)

#105307  av lasse

Var det du som kjørte den røde celicaen?
Kjørte friskt ihvertfall, tok rundene på ca 1.20 jeg da...

#105311  av kaimagne

Ja, det var nok meg ja... :) Må jo satse litt, tror bilen fikk blåst ut det som eventuelt måtte ha lagt seg av soting i toppen. Nå er vel det forholdsvis lite trolig at det var noe sot der fra før da, men... ;)
Slet litt med at den understyrte, de gangen rompa kom ut, var det pga fremprovosert sleng. Forholdsvis lett å hente inn igjen med fremakslingen! ;)

#105317  av lasse

Understyring er aldri bra...
Rudskogen eter jo dekk også da, skal være bedre grep på våler etter det jeg har hørt...
Så du fikk ut rumpa litt i depotsvingen ja, man lærer seg litt om hvordan bilen oppfører seg i forskjellige situasjoner når man kjører på bane...
Tatt en del bilder, skal prøve å få lagt ut hvis de ble bra...

#105334  av lasse

Et par bilder...
Vedlegg
CIMG1190.JPG
CIMG1190.JPG (208.77 kiB) Vist 3419 ganger
CIMG1237.JPG
CIMG1237.JPG (259.07 kiB) Vist 3413 ganger
CIMG1163.JPG
CIMG1163.JPG (171.8 kiB) Vist 3412 ganger

#105342  av lasse

Et par til...
Vedlegg
CIMG1217.JPG
CIMG1217.JPG (234.4 kiB) Vist 3413 ganger
CIMG1174.JPG
CIMG1174.JPG (207.43 kiB) Vist 3421 ganger

#105348  av Neemi

kaimagne skrev: Det grommeste av alt var jo at jeg slo GT4 CS sin pers på rundetida, jeg fikk 1.14.8 - regner med fuelcut kappes og trykket skrus til himmels neste gang han skal utpå der, dette kan han da ikke stå for... ;)
Faktisk så ligger bestetiden din på 1.14.4 på stoppeklokka mi :)
Runde nr to av de fem siste.

Utrolig morro å få være med i bilen.
Har utrolig lyst å kjøre selv utpå der og, men er litt redd for bilen og meg selv og i det hele tatt.
Ble ikke noe bedre av å se den 200sxen som sto med snuta ned uti skauen på slutten av kvelden.
Kose meg med cruisebil istedet jeg :D

#105363  av ST182

Så bilen din på plassen der Neemi, dæven å den fargen var fin i dagslys :wink: