TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• gran turismo 4!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#10675  av chris

Burnout skrev:ja har den listen man kan se hva man vinner,den er jo "Must",pikes peak bilen er syyk ja.Har 1800hk på den no og den letter så den går i rundt 1500 på bakhjula stilig.Men den suger jo til banebruk,kan som sagt ikke svinge :roll: :roll:
Japp, er mest bare for å ha ja :D En bil jeg digger, er den 787B. Husker ikke om du får kjøpt den, men jeg vant den i hvert fall. Fet som f... til banebruk :)

#10806  av Burnout

ahh nå har jeg klart S-Sertefikatet på gt4 endelig Takket være deg chris,,,Nå har jeg også akkurat vunnet den 787 bilen du anbefalt skal teste den nå og se hva den er god for Takk Chris du inspirerte meg til å prøve s-sertefikatet igjen!

#11022  av chris

Burnout skrev:ahh nå har jeg klart S-Sertefikatet på gt4 endelig Takket være deg chris,,,Nå har jeg også akkurat vunnet den 787 bilen du anbefalt skal teste den nå og se hva den er god for Takk Chris du inspirerte meg til å prøve s-sertefikatet igjen!
Hehe, det er bra!! forresten, du må ikke tune noe særlig på motor på 787B, den egner seg best original, eller kanskje en stage1 tuning. Blir det for mye hester i den, funker den ikke bra nok i svingene

#11025  av arild

Min allround-favoritt er Mitsubishi FTO LM-saken .. husker ikke helt hva den heter.. Og selvfølgelig Polyphony-formel-1 bilene, men føler det er litt juks å bruke de.

#11035  av chris

Ja, den funker vel den også. Men det blir til at jeg bruker den 787B saken uansett :D

Formel1 bilene er jo litt juks å bruke ja, med mindre det er et formel1 løp da ;)

#11041  av Mr2 Mk2

ja mitsubishi fto lm race car er dritdigg den,takler svingene meget bra!Liker ZZII også,og såklart å ta av asm tcs å leke med mr2 en.. :D

#11047  av Amund

har vel forsåvidt tatt rundt 85% syns jeg å huske.. favoritten er en skyline utgave, svart og gul mener jeg å huske..

NÃ¥r er gt4 ventet?

#11052  av arild

gt4 kommer i september tror jeg.

Kanskje vi skal poste noen rundetider på forskjellige baner her? så kan vi ha en liten konkuranse? :lol:

#11056  av Mr2 Mk2

arild skrev:gt4 kommer i september tror jeg.

Kanskje vi skal poste noen rundetider på forskjellige baner her? så kan vi ha en liten konkuranse? :lol:
GOD IDE :D 8) gleder meg..

#11064  av Erlend

I virkeligheten er jo Mitsu FTO (ikke LM eller spesialversjoner) en bil som ser ut som den går hel..... fort, men som egentlig er ganske dårlig... 3000GT er mer en skikkelig bil(selv om den er tung) da, mener å ha lest at FTO bare er en posør. Så hvorfor er FTO så god i spillet? Hva er LM for noe?

#11071  av Mr2 Mk2

Lurer jeg også på mangen biler er/har dette ordet,lurer på om det ikke bare er satt inn fordi bilen egentlig ikke finnes?
:?:

#11073  av Amund

LM står ganske enkelt for Le Mans... Som er et meget kjent 24 timers løp... ganske enkelt en Le Mans utgave..

#11075  av Erlend

Yeye, det kan jeg skjønne, men hva har den som ikke en "vanlig" FTO har? Er den lettere, har mer kraft, bedre dempere? Eller heter den bare Le Mans fordi den er en slags DeLuxe-utgave?

#11078  av Amund

mest sannsynlig alt på en gang... kjøreegenskapene til lm versjonene er jo vesentlig bedre enn "normale" versjoner...

#11082  av Erlend

Da kan jeg skjønne det :) En vanlig FTO har jo ikke noe mer å trakte etter enn stylingen...