TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vil du ha oppstillingsplass med ts-ogn på Gatebil Våler 2005

• For planlegging av treff eller små møter
For planlegging av treff eller små møter

Vil du ha oppstillingsplass med ts-ogn på gatebil treffet på Våler 2005?

Ja
15
100%
Nei
Ingen stemmer
0%

#108144  av Neemi

Det er det vet du :)

Vær obs på en ting bare, da tror jeg det går som å ha bilen på utstilling og det koster ekstra.
Litt usikker på hvordan de praktiserer det der.

#108216  av ADHD:-)))

Hei er de plass for meg???:-)
Viss eg finner veien!!!;-)
Eg anntar eg tar turen ned på fredag og får se vor lenge eg folder ut!!!

#108218  av Neemi

Da er du lagt til ;)

Nå er de opprinnelige 15 plassene fylt opp, men er mulig vi har fått fler.
Forhåpentligvis har jeg svar på det og et par andre ting i morgen.

#108224  av ADHD:-)))

Neemi skrev:Da er du lagt til ;)

Nå er de opprinnelige 15 plassene fylt opp, men er mulig vi har fått fler.
Forhåpentligvis har jeg svar på det og et par andre ting i morgen.
Takker for de!!!:-)
Er spent på omm du klarer og skaffe feire plasser!!!:-)

#108227  av Neemi

Fikk nettopp et frafall så da er det fortsatt en plass ledig.

#108269  av Morten

Neemi skrev:Fikk nettopp et frafall så da er det fortsatt en plass ledig.
HiAce'n til Markus? :wink: (vet ikke hvor han har tenkt å parkere den jeg..?)

#108295  av Neemi

Få han til å gi meg beskjed, den skal vi vel få plass til uansett :)

#108344  av tettwatt

Jeg lurte på hvordan vi skal finne frem til hverandre oppe på vålerbanen? Det blir litt for dumt å tøffe rundt blandt en haug med fotgjengere og lete etter de andre, så hvorfor kan vi ikke bare lage en telefonliste? Bare et forslag

#108353  av celicat23

LITT offtopic, men greit tips:

For de som ikke vet det, så er det en liten bensin stasjon ikke så mange meterene før du svinger av veien og inn mot banen (hvis du kommer fra elverum sentrum). Den stasjonen har en utvendig vaskeplass for 2 biler, hvor det henger ute 2 hageslanger som jeg tror kan brukes når som helst. De gangene jeg har vært på vålerbanen så har det alltid vært stopp der for å vaske, og det fungerer utmerket. Tror ikke de stenger vannet når stasjonen er stengt. Ivertfall fungert de gangene jeg har vært der.

Kanskje ett greit sted å møtes også, før alle kjører samlet bort de siste meterene?

I donno..

#108367  av bose

ingen dum idè, bare å finne et klokkeslett som passer alle da

#108392  av ADHD:-)))

Neemi skrev:Fikk nettopp et frafall så da er det fortsatt en plass ledig.
Vel eg må nok si att eg ikke kan komme!!!:-(
Eg har bestilt meg ny motor!!!:-)

#108402  av Neemi

Da har jeg fått bekreftet at vi har 20 plasser til rådighet og pr nå er 14 av de fylt opp.

Det er ingen mal for hva som slipper inn. Det er ”screenere” som står ved inngangen og styrer hva som kommer inn og ikke kommer inn.
Så jeg håper jo at alle som har meldt seg på her blir godtatt og får komme inn på samlingsplassen.

Jeg har tatt meg fri fredag for å dra opp tidlig og er tilgjengelig for hjelp/spørsmål/svar.
Ring meg gjerne på 95043539 om dere lurer på noe så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan.

Når dere kommer til inngangsluke for å betale på Våler så sier dere som har satt dere opp på liste her at dere skal stå sammen sammen med ts-ogn på utstillinga.
Dere vil da få utlevert egne billetter der.

#108405  av sw20

Kor vi skal sove???

e det dyrere å sove på utstillingsplassen eller e det samme pris... kor mye blir det for 2 heile helga???

sjønte ikkje heilt prislista på gatebil.no men men..
kommer til å vere det tidelig på fredagen for å få en fin plass på campen.. vist vi skal sove der...

noen som har konkret info?????

#108408  av Neemi

Vet ikke helt om jeg skjønte han karen helt riktig så den er litt lei å svare på.
Men tror jeg skjønte det som at man kunne slå opp telt/ha campingbil osv der hvor bilene blir plassert.
Uten at dette er sikkert!!!

De mente at de ville unngå at folk sov i utstillingsbilene, men fde kunne ikke nekte noen.
Så de av dere som har planer om å sove i bilen sparer noen kroner ;)

#108463  av Dalan

På statoil i elverum så er det 3 utvendige vaskeplasser, så det er jo også et fint sted og møtes før man drar innover? :)
Kan tenke meg det koker rimelig fælt på den Shell-stasjonen på Braskereidfoss om morningen, så vet ikke om jeg ville svingt av rv 20 når man først er ute på den..? :?

Men må nesten få til et samlested først da, før man tar de siste meterene inn til banen :)