TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Oppstillingsplass Gatebil Rudskogen 8-10 juli 2005

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #117017  av densortecelicaen

Neemi skrev:Gleder meg til å se den etter å ha hørt så masse på sist treff.

se på den dere show and shine temaet da vettu.. tok noen bilder til deg i går.. :wink:
 #117024  av Neemi

densortecelicaen skrev:
Neemi skrev:Gleder meg til å se den etter å ha hørt så masse på sist treff.

se på den dere show and shine temaet da vettu.. tok noen bilder til deg i går.. :wink:
Nice :D

#117057  av Morten

Neemi skrev:Har ikke sett at du har meldt deg for plass Morten.
Du kommer du og eller?
He, he.. stemmer nok at jeg ikke har meldt meg på for plass. Har desverre hverken bil, tid eller penger til det denne gangen :roll:

(men har uansett lyst til å se prosjektet til Turbotrille ferdig :wink: )

#117061  av CelicaTurbo

Jeg antar at det ikke er noe problem at jeg ikke tar nytte av min plass på fredagen og at bilen trolig forsvinner en gang på slutten av lørdagen før jeg returnerer søndag? Bare håper at køene ikke blir alt for ekstreme jeg men kommer ihvertfall til å kjøre inn mot rudskogen fra en annen kant enn de fleste siden jeg kjører fra Halden :)

#117069  av Neemi

Med unntak av at du må vente i evigheter i kø om du kommer på rett tid, så skal det ikke være noe problem å komme seg ut og inn når man først har betalt og fått billett :)

Morten: det var synd da, kommer vel sterkere tilbake håper jeg ;)

#117070  av Turbotrille

Det ble forresten klart idag at vi reiser nedover torsdagen. :)
Så det vil si at jeg også kommer til å være der om fredagen. :D

#117108  av Morten

Neemi skrev:Morten: det var synd da, kommer vel sterkere tilbake håper jeg ;)
Satser på det ja :wink: Har begynt å kjøpe inn deler for å bygge om til vannkjølt intercooler + vanninnsprøyting. Hvis ikke det tar knekken på tempproblemet mitt vet jeg ikke hva som skal kunne hjelpe.. :twisted: Håper å ha det ferdig til Dagali, men ser ut som om det blir jæ*#ig hektisk på jobb de neste ukene så får krysse fingrene..

#117119  av CelicaTurbo

Neemi skrev:Med unntak av at du må vente i evigheter i kø om du kommer på rett tid, så skal det ikke være noe problem å komme seg ut og inn når man først har betalt og fått billett :)
Ok, det er bra.. jeg får heller satse på å komme gørrtidlig da :D

#117149  av densortecelicaen

jeg reiser hvertfall på torsdags ettermiddagen.. gjorde det i fjor å da måtte jeg faktisk stå i kø en stund.. heh.. men det var jo tross alt bare inn innkjørselen.. å da går det jo nesten ann..

#117157  av aneriks

vist du har flere plasser så kunne jeg godt tenke meg en plass?

#117160  av Magne

er det mulig å komme inn på torsdagen? Står jo at det er bare for fimaer som skal ha oppstillingsplass..

men er det mulig så kommer jeg kanskje på torsdagen.. hater kø! ;)

#117171  av smegol

Går det greit om jeg og mysil kommer på lørdags morran?
Er noen som må jobbe vettu :D
Bare tenkte på at ikke plassene våre blir tatt fordi vi ikke kommer på fredags morran.

#117205  av Neemi

aneriks skrev:vist du har flere plasser så kunne jeg godt tenke meg en plass?
Det har du fått nå ;)

#117206  av Neemi

Magne skrev:er det mulig å komme inn på torsdagen? Står jo at det er bare for fimaer som skal ha oppstillingsplass..

men er det mulig så kommer jeg kanskje på torsdagen.. hater kø! ;)
Det er mulig å komme inn på torsdagen ja.
Jeg drar ned når kompisgjengen er ferdig på jobb den dagen, og jeg og han som styrer plassene for 200sx-forumet prøver å få plassene våre ved siden av hverandre, og vil nok sette opp banner og sånt så fort vi kommer ned.

#117207  av Neemi

smegol skrev:Går det greit om jeg og mysil kommer på lørdags morran?
Er noen som må jobbe vettu :D
Bare tenkte på at ikke plassene våre blir tatt fordi vi ikke kommer på fredags morran.
Ingen problem ;)
Har bedt om mye plasser til oss og jeg fikk bekreftet i dag at vi fikk alle og så da har vi mer plass enn på Våler, og nok plasser til enda fler som måtte ønske å være med :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8