TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Japsetreff 2005 pÃ¥ Rudskogen 21 August!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#125604  av mk1 black limited

Reiser fra Oslo i 9-10 -tiden hvis noen vil slå følge.

#125628  av CelicaTurbo

til opplysning så er det satt opp plass til hvert bilmerke så det blir et eget utstillingsområde for Toyota, og jeg vil oppfordre så mange som mulig av dere til å bruke muligheten til å vise frem bilen deres og reklamere for klubben. Det er ikke bare snakk om biler med fancy lakk og masse styling som er ment for utstilling her, også helt vanlige biler men det er kanskje greit å ta en vask dagen før eller noe slikt ;) Og spre ordet til de dere måte kjenne som ikke er innom forumet så ofte ;)

#125902  av jsun

Stiller nok opp jeg og 8)
Riktig nok med min helt standard MK7, så det blir uten banekjøring, selv om det hadde vært moro med noen svinger :wink: .
Men lover å vaske og polere den ja :D

#125926  av kaimagne

Jeg kommer jeg også, og hvis ting og tang går i orden i morra tidlig, så blir vel Lillian med også, håper jeg! Jada, hun er fremdeles på Østlandet... ;)

#125989  av henningl

Det er bare å ta turen ja :D

Og dere trenger ikke ultra-fet bil for å stille ut da. Det er jo greit å vise frem bilen sin inne på området uten nødvendigvis å måtte ha som mål å vinne noe. :)

Det koster 50 kroner for parkering og 50 kroner i inngang for fører om dere bare skal parkere på vanlig parkeringsplass. 100 kroner altså. For 50 kroner mer får dere parkere inne på selve området. Så absolutt verdt det :)

#125990  av w-master

Hvis ikke jeg får på reg.reima i dag, så ser det dårlig ut for min del.. :?

#126097  av jsun

Hei Henningl.

Jeg kommer til Rudskogen den 21. og har allerede sikret meg plass i passasjersetet til "Xenon" hos dere, men hvordan er mulighetene for å lufte Celica'en min noen runder på ettermiddagen, ettersom at jeg ikke har betalt noen avgift enda??
Kunne vært moro å se hva denne bilen klarer i svingene :D

#126128  av kaimagne

jsun skrev:men hvordan er mulighetene for å lufte Celica'en min noen runder på ettermiddagen, ettersom at jeg ikke har betalt noen avgift enda??
Kunne vært moro å se hva denne bilen klarer i svingene :D
Jeg har heller ikke betalt ennå, men satser på å få betale på banen. Går nok i orden.

Gled deg til du får testa bilen i svingene, den holder det meste av andre biler, jeg har kjørt forbi både Skyline og Evo'er på Rudskogen... ;)
Og nå har jeg fått på senkesett, og presisjonen i svingene er større... ;)

#126188  av Magne

Ikke lenge igjen nå! :)

#126189  av jsun

Sant nok Magne 8)
Nå er bilen shinet og klar for i morgen, satser på at det blir en bra dag ja :D

#126192  av mk1 black limited

Satt i MR2'en på vei inn til Oslo etter å ha hentet den da Viggo ringte. Viggo har en sint '86 MR2 som er trimmet etter alle kunstens regler, med bl.a. throttlebodies, andre kammer m.m. Og Mercedes calipere, coilovers og mye annet snadder - han var på vei ned fra Trondheim for å møte på Rudskogen i morgen!

Så hvis noen vil se en rimelig spesiell MK1 er det bare å stille i morgen! :-)

#126209  av lasse

Har så lyst til å kjøre jeg også, men er så blakk :(

#126211  av Magne

Jeg er så klar jeg nå.... MEN videokamera mitt har konka!!! KRISE!! huff.... ikkeno filming da nei.. damnit...

Men fortsatt på utkikk etter "drifting" dekk jeg da... ;)

#126336  av CelicaTurbo

da er jeg tilbake fra treffet og det var en strålende dag ihvertfall, mye flott og se på og en del folk å hilse på. Kunne ønsket noen flere biler fra ts-ogn men det var på ingen måte mangel på biler på plassen, faktisk ble det helt fullt og det ryktes om lange køer ved inngangen. Fikk meg noen turer utpå banen samt en kompis kjørte bilen noen ganger men det gikk hardt utover dekkene gitt så da ble det avsluttet utpå ettermiddagen :D

#126343  av BrennaRacing

Det var kult på Rudskogen ja....Ble en del bra sladding å...Han i s14 var sinnsykt god :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8