Ja, da har jeg og fått hatt meg en tur i denna bilen, og den skuffet ikke
Fikk meg desverre bare en liten tur på 45min, og hadde ikke akkurat di mest svingete veiene og boltre meg på, men fikk noen, og jeg merket fort hvor Toyota har hentet inn inspirasjon og erfaring ifra, fikk MYE SW20 feeling av denne bilen her. Min bil var og med automat gir, og hadde ikke store trua på den etter min erfaring med Toyota sin MMT kasse, men merket fort at denne var kraftig forbedret.
Jeg syns automaten var helt kurant å kjøre på landeveien med, fikk ikke mulighet til å teste den i noe særlig bytrafikk, men i sportmodus funket den helt greit på landeveien.
Og det er trossalt på landeveien denne bilen her virkelig hører til, å stå å stampe i bilkø er ikke noe for denne bilen her.
Ute på landeveien merker du med en gang du nærmer deg grensene til bilen, og det er ikke noe stress å holde den på kanten gjennom svinger uten å gå for langt slik som kan vere ett "problem" med SW20'n, men vil du ha en liten drift gjennom svingen er dette null problem å få til

Ellers fikk jeg aldri noen følelse av at den manglet power, hadde ett par forbikjøringer, og selv om jeg ikke fikk noe skikkelig kick av motoren, gikk forbikjøringer kjapt unna.
Fører stillinga etter en liten 45min tur føltes mer eller mindre perfekt ut. Her fikk jeg igjen sterke minner om SW20'n, sitter veldig lavt og med en høy midkonsoll som skille mellom fremsetene. Stolene føltes og veldig gode ut, men trenger nok en tur på ett par timer sammenhengendes før jeg kan si noe mer om di. Jeg personlig digger instrumentpanelet og kontrollpanelet til AC'n, og syns Toyota har gjort en veldig god jobb her og ikke fått inn den litt "billig japansk plast" feeling.
Alt i alt er jeg VELDIG fornøyd med denne bilen, og denne står nå høgst på min ønskeliste vertfall.
I denne prisklassen her tror jeg ikke det er noen andre konkurenter.